مبلغ قابل توجه پیشنهاد ژاپنی ها به کی روش؛ میزان خسارت فدراسیون و کارلوس در صورت قطع همکاری



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کی روش

در حال حاضر سرمربی پرتغالی تیم ملی با پیشنهاد ژاپن روبه‌رو است و به نظر می‌رسد می‌تواند از این پیشنهاد، به عنوان اهرم فشار استفاده کند.

اگر کار کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال به جدایی کشید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در این صورت دو طرف باید چه غرامتی پرداخت کنند؟

در قرارداد بسته شده، دو حالت وجود دارد‌‌؛ اگر فدراسیون فوتبال خواهان ادامه همکاری نشود و اگر کی روش بخواهد به این همکاری پایان دهد. در حال حاضر کی روش با پیشنهاد ژاپن روبه‌رو است و به نظر می‌رسد می‌تواند از این پیشنهاد، به عنوان اهرم فشار استفاده کند.

 کارلوس برای ادامه همکاری شرایط خود را گفته و منتظر پاسخ کفاشیان است‌‌؛ یعنی فعلاً توپ در زمین فدراسیون چرخ می‌خورد. او دو خواسته اصلی دارد‌‌؛ اول ترمیم زمین کمپ و دوم تعیین برنامه‌های تیم‌ملی پس از فروردین ماه.

در این مرحله از قرارداد، غرامت برای هر دو طرف یکسان است. اگر کی روش تمایل به همکاری نداشته باشد باید 700 هزار یورو پرداخت کند و اگر فدراسیون هم نخواهد، باید همین غرامت را پرداخت کند.

فعلاً یورو نزدیک به 3900 تومان است و با این قیمت، غرامت 2 میلیارد و 730 میلیون تومان خواهد بود. البته برای فدراسیون غرامت اینقدر سنگین است چرا که در کشور کی روش، یورو اینقدر بالا نیست!

میزان غرامت با توجه به رقم حقوق کی روش تعیین شده است. دو طرف در قرارداد ذکر کرده‌اند که اگر بعد از جام ملت‌ها به همکاری پایان دهند هر یک از طرفین فسخ‌کننده، باید معادل دو قسط از قرارداد کارلوس را پرداخت کنند.

کی روش سالانه یک میلیون و 400 هزار یورو حقوق می‌گیرد که این حقوق در 4 قسط تقسیم‌بندی شده است‌‌؛ یعنی هر سه ماه یا هر قسط 350 هزار یورو. مجموع دو قسط حقوق او می‌شود 700 هزار یورو که این همان مبلغ غرامت خواهد بود.

* پیشنهاد ژاپنی‌ها به کی روش؛ 1.6 میلیون یورو در سال
فهرست بلندبالای گزینه‌های کمیته فنی فدراسیون فوتبال ژاپن روز به روز کوتاه‌تر می‌شود و به این ترتیب شانس حضور کی روش روی نیمکت این تیم افزایش می‌یابد.

 جالب اینکه روز گذشته سایت یاهو در نسخه ژاپنی خود از مبلغ پیشنهادی فدراسیون فوتبال ژاپن به کی روش نیز پرده برداشته و مدعی شده که مبلغ پیشنهادی ژاپنی‌ها به کی روش برای قرارداد یک‌ ساله 200 میلیون ین برابر با 1.6 میلیون یورو خواهد بود.

 فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرده که چه با کی روش و چه با هر مربی دیگری که به توافق برسد، قرارداد یک ‌ساله امضا خواهد کرد و در صورت رضایت از عملکرد مربی، پس از این یک سال اقدام به تمدید قرارداد او خواهد کرد.

 اخبارورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------