از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ از درخشان برنامه دو ساله نگرفته‌ایم



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت که کمیته فنی برنامه‌ای از حمید درخشان نگرفته است.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر طاهری در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس، گفت: بعد از مشکلاتی که گریبانگیر پرسپولیس شده بود و پس از رایزنی‌های صورت گرفته من قبول خدمت کردم تا به پرسپولیس بیایم اگر چه مشکلات فراوان درونی و بیرونی وجود داشت.

وی ادامه داد: باشگاه از نظر مالی و اقتصادی و همچنین اسپانسر مشکلاتی داشت و تمام هم و غم من این شد که این مشکلات اقتصادی را حل کنم.

نایب رئیس هیئت مدیره و مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این مدت توانستیم اردوی خوبی را در خارج از کشور (امارات) و به دور از غوغا داشته باشیم تا تیم شرایط خوبی را به دست بیاورد.

طاهری اظهار داشت: در چند وقت گذشته از شرایط و اتفاقات داوری که علیه پرسپولیس رخ داده گله‌مند هستم و به خاطر همین بود که ترجیح می‌دادم صحبت نکنم. در کنار این موضوع به خاطر اینکه نتوانستیم در این مدت روی لب هواداران لبخند بنشانیم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده بهتر شویم.

وی افزود: باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم که در آنجا شرایط کاملا متفاوت است. لخویای قطر حریف ما چند بازیکن غیرقطری دارد که توانستند تابعیت این کشور را به دست بیاورند و  حساب کنید که ما باید با چه تیم‌هایی روبرو شویم.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس که با برنامه خط پایان رادیو جوان صحبت می‌کرد در باره پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: با توجه به بضاعت کم تیم‌مان توانستیم تیم خوب پدیده که هفته گذشته تراکتورسازی را شکست داده بود از پیش رو برداریم.

طاهری در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی حمایتش را از حمید درخشان ادامه خواهد داد،خاطرنشان کرد: بحث، شخص من نیست، بنده عضوی از باشگاه هستم. باشگاه هیئت مدیره دارد و ما جلسات هفتگی را برای مسائل تیم برگزار می‌کنیم که در آن نقاط ضعف و قوت دیده می‌شود. تغییرات باید مفید فایده و به نفع تیم باشد. وقتی می‌بینیم تیم قدرتمند بازی می‌کند امابه عنوان مثال در بازی با ملوان مسائل دیگری نتیجه را رقم زدند چه بگوییم؟ واقعا ما در چند بازی گذشته مستحق باخت نبودیم.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: باید بگویم از خیلی از بخش‌های رسانه‌ای کشور گله‌مند هستم چون بعضا با درک خوب و احساسات هوادارانمان با زدن تیترهای مختلف بازی می‌کنند. هواداران سرمایه‌های اصلی پرسپولیس هستند و اگر هوادار این تیم هستند، به خاطر درک بالا و شعورشان است. ما نباید کاری کنیم که شعار را جایگزین شعور هوادار کنیم.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بزرگترین گناه و خطایی که اصحاب رسانه می‌توانند مرتکب شوند همین است. برخی از رسانه‌ها نباید با شعور هواداران برخورد کنند. واقعا برخی تیترها نامناسب است و دل هواداران را می‌شکند. پرسپولیس تیم محبوبی است که در همین بازی با پدیده هوادارانش 15 درصد ورزشگاه را به خود اختصاص داده بودند و 85 درصد دیگر هواداران هم به خاطر پرسپولیس به ورزشگاه ثامن مشهد آمدند.

طاهری تصریح کرد: قطعا اگر هواداران خوب حمایت شوند و از تیم حمایت داشته باشند اعتماد به نفع پرسپولیس و بازیکنان بیشتر می‌شود. ما پس از بازی با صبای قم باید در تهران به مصاف لخویای قطر برویم و از همین جا از هوادارن خواهش می‌کنم از تیم حمایت کنند چون به حمایت احتیاج داریم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: وقتی هوادار از تیم حمایت کند حتی اگر یکی دو گل هم عقب بیفتیم بازهم می‌توانیم به بازی برگردیم. اگر من در این مدت کمتر مصاحبه کردم به خاطر این است که احساس کردم ممکن است از صحبت‌هایم تیتری بیرون بیاید که دل هواداران را بشکند.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از حمید درخشان برنامه دو ساله گرفته است گفت: اینطور نیست این هم برداشت نابجا رسانه‌ها از اتفاقات کمیته فنی است. ما همیشه جلسات کمیته فنی را برگزار می‌کنیم و در این جلسات به مسائل فنی و حتی حاشیه تیم می‌پردازیم اما باید بگویم فعلا تمام توجه ما به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست تا در این مسابقات پیروز شویم.


 اخبارورزشی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------