احساس اولیویرا درباره سرمربی شدن دوباره اش درتراکتورسازی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

مربی پرتغالی و معمار بنفیکای جدید گفت: «مطمئنم هواداران دوباره به ورزشگاه می‌آیند و تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.»

 تونی اولیویرا، برای سومین بار سرمربی تراکتورسازی تبریز شد. رفت و آمدهای این مربی به تبریز، اهالی فوتبال را به چالش کشیده که چرا اولیویرا مدام می‌‌آید و می‌رود اما اینکه بالاخره تکلیف تراکتور مشخص شد، خبر خوبی است.

 تونی بامداد روز جمعه به تهران رسید و مستقیماً از تهران راهی شهر مقدس قم شد تا تیم را از همین بازی اول، تحت نظر قرار دهد. او که یک مربی روحیه‌ساز و کاملاً تاکتیکی است، قصد مصاحبه نداشت اما گفت: «بازگشتم به تبریز دلیل دارد. من قبلاً هم گفته بودم عاشق این شهر هستم و تراکتورسازی را خانه خود می‌دانم. طبیعی است همیشه به بازگشت به تراکتورسازی و شهر مورد علاقه‌ام فکر کنم.»

 او می‌گوید نتایج تیم را از طریق رسانه‌های ایرانی و دوستانش دنبال می‌کرده اما سکوتش در تمام این ماه‌ها، دلیل دارد: «نمی‌خواستم حاشیه‌ای درست شود. من تراکتور را دوست دارم و این تیم را جزئی از خانواده‌ام می‌دانم.»

اولیویرا به گفتن این جملات اکتفا کرد که: «می‌خواهیم یک تیم خوب داشته باشیم. مطمئنم هواداران دوباره به ورزشگاه می‌آیند و تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند اما از امروز نمی‌توانم قولی بدهم. بگذارید کمی زمان بگذرد تا بهتر با شناخت بیشتری از این تیم و بازیکنان، حرف‌هایم را به زبان بیاورم.»


گفتنی است تونی برای اولین بار در فصل دوازدهم هدایت تراکتورسازی را به‌ دست گرفت اما قبل از اتمام فصل، به شکل عجیبی اخراج شد. در لیگ قبلی، وقتی مدیران وقت باشگاه دست به برکناری مجید جلالی زدند، دوباره تونی اولیویرا بود که آمد و سکان هدایت تیم را به‌دست گرفت ولی نتوانست تغییر محسوسی در نتایج تیم ایجاد کند به خصوص که تراکتور با هدایت تونی، دو، سه نتیجه بسیار بد گرفت.

 با این حال، اولین قهرمانی تاریخ باشگاه تراکتورسازی در سطح اول فوتبال ایران با هدایت او به‌ دست آمد‌؛ قهرمانی در جام حذفی. حالا این سومین بار است که تونی برگشته و باز هم زمانی آمد که فصل نقل و انتقالات تمام شده است. آیا این بار هم موفقیتی به‌دست می‌آورد؟

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------