آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

افراد جایگزین اعضای هیأت مدیره فعلی هم انتخاب شده اند/ خانه تکانی بزرگ در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

همه توافقات مالي با برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي انجام شده است. قرار است فردا (دوشنبه) قرارداد باشگاه پرسپوليس با اين مربي كروات در استانبول تركيه به امضا برسد و ظاهراً هيچ مشكل خاصي هم وجود ندارد.

به گزارش شفقناورزشی، برانکو در آخرین مذاکره تلفنی که با او در خصوص جانشینی حمید درخشان انجام شده، گفته که اگر مشکل مالیاتم را حل کنید مانعی برا آمدن نیست.

بدهي مالياتي برانكو نزديك به 140 ميليون است كه به دليل عدم پرداخت و جريمه تا 600 ميليون تومان هم رسيده است. پرسپوليس كه حالا او را «صددرصد» مي‌خواهد، بايد اين مشكل را حل كند.

البته برانکو گفته است که برای نیم فصل قرار داد نمی بندد و باید حداقل تا پایان فصل بعد قرارداد با او بسته شود.

برانکو تمام شرایط خود را به پرسپولیسی ها اعلام کرده و منتظر پاسخ آنهاست.  مسئولان باشگاه اعتقاد دارند مردم خاطره خوبي از برانكو دارند و اين مسئله مي‌تواند برانكو را تبديل به انتخابي مناسب كند.

با توجه به برد اخير پرسپوليس مقابل پديده، تصور عمومي بر اين بود كه ماندن حميد درخشان به عنوان سرمربي در اين تيم مدتي ديگر تمديد خواهد شد در حالي كه خبرهاي ديگري در راه است. اصلاً تعجب نكنيد اگر خدمت شما عرض كنيم همه توافقات مالي با برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي انجام شده است. قرار است فردا (دوشنبه) قرارداد باشگاه پرسپوليس با اين مربي كروات در استانبول تركيه به امضا برسد و ظاهراً هيچ مشكل خاصي هم وجود ندارد.

جالب‌تر مي‌شود وقتي بدانيد برانكو ايوانكوويچ سه‌شنبه (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد تا رسماً هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد. اگر تصور مي‌كنيد تغيير و تحول در پرسپوليس فقط شامل حال حميد درخشان و كادر فني مي‌شود، سخت در اشتباهيد!


بنابر اعلام يك منبع موثق، مطلع و آگاه كه ظاهراً مو هم لاي درز آن نمي‌رود، تمامي اعضاي فعلي هيأت مديره پرسپوليس رفتني هستند. همه برنامه‌ريزي‌ها انجام شده و حتي گفته مي‌شود افراد جايگزين اعضاي هيأت مديره فعلي هم انتخاب و به زودي معرفي خواهند شد.


  اخبار ورزشی  - شفقنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------