وضعیت برکناری درخشان و پیوستن برانکو به پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,  مهدی خواجه وند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه یک مربی در کشور همسایه ایران باشد، به باشگاه پرسپولیس مربوط نمی شود.

مهدی خواجه وند در رابطه با احتمال حضور اعضای هیات مدیره در محل واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این واگذاری فردا انجام خواهد شد اما چیزی تا به حال به ما اعلام نشده که اعضای هیات مدیره به حضور در سازمان خصوصی سازی ملزم شده باشند. من هم خبر جدیدی از جزییات واگذاری ندارم زیرا از دست باشگاه خارج است و به سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد مربوط است.

وی ادامه داد: بحث مزایده یک تعریفی دارد که پاکت ها فردا باز خواهد شد و بعد از بررسی بالاترین پیشنهاد اعلام می شود. در ضمن بعد از اینکه بالاترین پیشنهاد مشخص شد باید آن شخص احراز صلاحیت شود که این پروسه زمان بر است، به همین دلیل صرفا بالاترین پیشنهاد برنده مزایده نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بعد از واگذاری امکان تغییرات در بخش مدیریتی و فنی باشگاه وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: هر اتفاقی که فردا رخ دهد و حتی تکلیف خریدار پرسپولیس هم مشخص شود، مطمئنا تا پایان فصل هیچ تغییر و تحولی در بخش مدیریتی باشگاه از طریق مالک جدید ایجاد نمی شود.

خواجه وند در واکنش به شایعه مذاکره با قطبی و برانکو در دبی و استانبول گفت: اینها بیشتر شایعه است و خیلی نمی شود پاسخی به آنها داد. اینکه یک مربی در کشور همسایه ایران باشد، به باشگاه پرسپولیس مربوط نمی شود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود نماینده پرسپولیس فردا با برانکو در استانبول قرار ملاقات دارد، اذعان داشت: من این ملاقات را تکذیب می کنم و می گویم که درخشان فعلا سرمربی پرسپولیس است. این مربی در لیگ قهرمانان آسیا نیز روی نیمکت ماست و تغییری قرار نیست ایجاد شود.

سخنگوی پرسپولیس درباره اظهارات کاشانی که گفته رئیس هیات مدیره نیست، گفت: کاشانی با رای هیات مدیره، رئیس است. ایشان چه بی سمت و چه با سمت همه کاره پرسپولیس هستند و از بزرگان باشگاه محسوب می شوند.

وی در پایان در رابطه با پرتاب کفش از سوی دغاغله و درگیری اسماعیل زاده در تمرین خاطرنشان کرد: هنوز هیچ گزارشی از این تخلفات بازیکنان به دست ما نرسیده است. در هر صورت سرمربی این اختیار را دارد که به هر دلیلی بازیکن را کنار بگذارد اما باید گزارش این کارها به دست ما برسد تا درباره آن تصمیم گیری کنیم.
 
 اخبار ورزشی  -  کاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------