دلخوری قلعه نویی از عضویت فرهاد مجیدی در کمیته فنی تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

در باشگاه استقلال این و آن از یکدیگر می‌پرسند این همه مربی بیکار چرا از مجیدی؟!

مرتضی محصص به عنوان مسئول کمیته فنی ماموریت پیدا کرده از ستاره‌های جوان در ساختار این کمیته سود ببرد تا هم این تغییر نگرش نمود عینی پیدا کند و هم تصمیماتی که توسط کمیته فنی اتخاذ می‌شود از پشتوانه محبوبیت تعدادی از مربیان جوان بهره‌مند شود.

گویا علی دایی، علی کریمی، فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا در ردیف کسانی بوده‌اند که محصص برای جذب آنها به کمیته فنی فدراسیون فوتبال تلاش کرده که از قرار کریمی و دایی به این مسئله روی خوش نشان نداده‌اند.

دایی که از همان ابتدا این قضیه را نپذیرفته و کریمی هم پاسخ روشنی به این درخواست مسئولان فدراسیون نداده تا همه‌چیز در بند اما و اگر باشد اما از قرار مهدوی‌کیا و مجیدی در این مورد همکاری بیشتری داشته‌اند چون مجیدی که رسما عضویت در این کمیته را پذیرفته و مهدوی‌‌کیا هم بعید نیست ظرف چند روز آینده در این ارتباط قبول مسئولیت و همکاری‌اش را با این مجموعه آغاز کند.

بعد از خداحافظی غیرمنتظره مجیدی از استقلال ارتباط نه چندان خوب بین او و امیر قلعه‌نویی تیره‌تر شد، موضوعی که با اظهارنظر چند ماه پیش مجیدی در خصوص استقلال و نتایج آن زمان این تیم علنی‌تر شد و با حضور این بازیکن در برنامه 90 و انتقاد تلویحی از عملکرد قلعه‌نویی انعکاس خبری زیادی در رسانه‌های گروهی پیدا کرد.

مجیدی در طول یکی دو ماه اخیر سعی کرده از صحبت مستقیم در خصوص قلعه‌نویی و اوضاع کنونی استقلال پرهیز کند اما بالاخره سکوت مطلق هم نکرده به خصوص که در منازعه بین قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش به صورت علنی از سرمربی تیم‌ملی حمایت کرده و با نیش و کنایه گفت: «کی‌روش نه مافیایی مربیگری می‌کند و نه مافیایی نتیجه می‌گیرد!»

 تاکنون قلعه‌نویی هیچ واکنشی رسمی نسبت به این قضیه نشان نداده و در برابر انتخاب مخالف سرسختش به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال سکوت کرده است.

اما برای این که رویکرد قلعه‌نویی نسبت به این انتصاب مطلع شویم با یکی از مسئولان باشگاه استقلال صحبت کردیم و متوجه شدیم قلعه‌نویی بعد از انتصاب مجیدی متوجه شده یکی از معیارهای انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون عدم همکاری با باشگاه‌های فعال در کشورمان است که مجیدی هم چون در حال حاضر در هیچ تیمی مسئولیت ندارد مورد توجه کمیته فنی فدراسیون قرار گرفته است.

 البته همانطوری که گفتیم کماکان قلعه‌نویی با وجود دلخوری از این انتصاب از اظهارنظر رسمی در این باره خودداری می‌کند اما شنیدیم در باشگاه استقلال این و آن از یکدیگر می‌پرسند این همه مربی بیکار چرا از مجیدی؟!

چرا مربیانی مثل محمود یاوری، محمد احمدزاده، پرویز مظلومی و منصور پورحیدری که از هر حیث شایسته هستند برای عضویت در این کمیته برگزیده نمی‌شوند؟!

 اخبار حوادث -   روزنامه نود
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------