آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش مترجم سابق برانکو به شرایط حضور برانکو در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,برانکو ایوانکوویچ

مترجم سابق برانکو گفت:مگر علی دایی یا علی پروین حاضر هستند با این شرایط در پرسپولیس کار کنند که برانکو حاضر باشد به ایران بیاید؟

 رضا چلنگر در رابطه با شایعه مذاکره برانکو با پرسپولیس در استانبول اظهار داشت: نمی دانم این اخبار و شایعات را با چه هدفی مطرح می کنند. به نظرم همان هایی که 2 ماه قبل قصد داشتند که برانکو را به پرسپولیس بچسبانند و تیتر زدند که برانکو در یک قدمی پرسپولیس الان هم این جو را به راه انداخته اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: برانکو در کشور خودش یعنی کرواسی به سر می برد و به هیچ وجه قصد سفر به استانبول را هم ندارد. باور کنید او روحش از مذاکره با پرسپولیس هم خبر ندارد و اصلا حاضر نیست در این شرایط به پرسپولیس بیاید.

مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ همچنین تصریح کرد: اصلا مگر برانکو دیوانه است که با این وضعیت آشفته پرسپولیس به این تیم بیاید و کار کند؟ مگر علی دایی یا علی پروین حاضر هستند با این شرایط در پرسپولیس کار کنند که برانکو حاضر باشد به ایران بیاید؟

چلنگر در پایان گفت: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم اما درست کردن این شایعات نه به نفع پرسپولیس است و نه اینکه دردی را درمان می کند. بهتر است آنهایی که خیلی دوست دارند برانکو را به پرسپولیس بچسبانند، دست از کارشان بردارند.

 اخبار ورزشی  -  کاپ

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------