آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

درخشان: از علی دایی تشــکر می‌کنم



اخبار,اخبارورزشی, درخشان

دیروز (یک‌شنبه) به بهانه احتمال جانشینی برانکو و حضور سرمربی سابق فوتبال ایران در پرسپولیس، با حمید درخشان تماس گرفتیم که بحث به جاهای جالبی کشیده شد و ... بهتر است خودتان با ما و حمید درخشان باشید تا انتهای یک مصاحبه نیمروزی.

آقاي درخشان؛ خبر حضور برانكو ايوانكوويچ در پرسپوليس به گوش شما رسيده است؟
(مي‌خندد) اي بابا! اين اخباري است كه شما و ساير رسانه‌ها مي‌نويسيد و يك جرياني هم راه مي‌افتد ... چه بگويم؟!

به هر حال ما بر اساس منابعي كه داريم خبري را منتشر مي‌كنيم و مطمئن هستيم مذاكرات با برانكو انجام شده و به احتمال بسيار زياد او به ايران برمي‌گردد!
من با اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تماس گرفتم ولي همگي از اين ماجرا بي‌خبر بودند. خيلي نمي‌توان به اين حرف و حديث‌ها دل بست. اصلاً بنويسيد براي من هيچ اهميتي ندارد!

واقعاً حضور احتمالي برانكو در پرسپوليس براي شما اهميتي ندارد؟!
نه! بنويسيد هركس كه بتواند به پرسپوليس كمك كند، بيايد و پرسپوليس را تحويل بگيرد. من حميد درخشان هم خوشحال مي‌شوم كه يكي پيدا شود و بتواند به تيم محبوبم كمك كند. اتفاقاً خوشحال مي‌شوم برانكو بيايد پرسپوليس اما شما مطمئن هستيد مشكل مالياتي او حل شده است؟

ما هم مي‌دانيم برانكو از زمان حضور در ايران بدهي مالياتي سنگيني دارد ولي ظاهراً قول داده‌اند بدهي اين مربي را تسويه كنند!
آخر چه كسي چنين قولي داده است؟

گفتيم كه منابع آگاه اين خبر را در اختيار ما گذاشته‌اند...
اما هيچ‌يك از اعضاي هيأت مديره پرسپوليس از اين داستان خبري ندارند.

شنيديم خود اين دوستان هم رفتني هستند. قرار است تغيير و تحولات وسيعي در باشگاه پرسپوليس صورت پذيرد. نظري نداريد؟
نمي‌دانم؛ يعني سر درنمي‌آورم كه چرا بايد الان تغيير و تحول صورت پذيرد. هر انسان عاقلي خوب مي‌داند در شرايط فعلي دست زدن به تركيب هيأت مديره پرسپوليس كار منطقي و درستي نيست. راستي پول قرارداد برانكو را چه كسي مي‌خواهد پرداخت كند؟

ظاهراً در اين رابطه هم مشكلي وجود ندارد!
چطور مي‌شود ما نمي‌توانيم يك سكه به بازيكنان پرسپوليس پاداش بدهيم ولي براي پرداخت پول قرارداد برانكو مشكلي وجود ندارد؟ بگذريم!

راستي اين ماجراي زد و خورد افشين اسماعيل‌زاده با خبرنگار يكي از خبرگزاري‌ها چه بود؟
اصلاً باور نمي‌كردم چنين اتفاقي بيفتد. يك لحظه سرمان را برگردانديم، ديديم آن حادثه تلخ پيش آمد البته دوستان خيلي زود وساطت كردند و به غائله خاتمه دادند.

آنچنان هم غائله خاتمه پيدا نكرد. آيا اين كار درستي است كه يك جوان گمنام در فوتبال بيايد و به خبرنگاران ورزشي حمله كند؟
نه، مطمئن باشيد با اين جوان برخورد مي‌كنيم و از آن خبرنگار هم بنده شخصاً عذرخواهي و دلجويي كردم. همين‌جا هم از طريق تريبون خبرورزشي بابت اتفاق تلخي كه رخ داد، از جامعه خبرنگاران ورزشي معذرت‌خواهي مي‌كنم و اميدوارم ديگر شاهد اين حركات زشت در ورزش نباشيم.

درباره انتقادات پيشكسوتان پرسپوليس عليه خودتان نظري نداريد؟
انتقاد سالم، مفيد و سازنده است. به شخصه مشكلي با انتقادات دوستان ندارم و دست تك‌تك‌شان را مي‌فشارم چون پرسپوليس مال پيشكسوتان است اما لازم مي‌دانم بعد از محمد مايلي‌كهن از دو نفر ديگر تشكر كنم.

بفرماييد، چه كساني؟
اول فرشاد پيوس كه در برنامه زنده تلويزيوني ورزش و مردم حرف‌هاي خوب و سازنده‌اي زد. هم به‌جا انتقاد كرد و هم نشان داد قصد و غرضي ندارد و دوم از علي دايي ...

(با تعجب) علي دايي؟!
بله، دست علي دايي درد نكند. در روزهايي كه همه عليه من حميد درخشان بسيج شدند و مصاحبه مي‌كنند، علي دايي با سكوت خود خيلي كمك كرد و حداقل به ما آرامش داد.

بسيار خوب، آقاي درخشان بي‌تعارف اگر زمان به عقب برگردد، تادئو را مي‌خريد؟
نمي‌دانم، واقعاً نمي‌دانم! برخي بازيكنان مثل گابريل زودتر با يك مجموعه هماهنگ مي‌شوند و برخي ديگر هم مثل تادئو ... اميدوارم اين برزيلي در ليگ قهرمانان آسيا بدرخشد و جبران كند.

به عنوان سؤال آخر، بازي با صباي قم را چطور مي‌بينيد؟
(به شوخي) اين سؤال را بايد از برانكو بپرسيد. (با خنده ادامه مي‌دهد) از شوخي گذشته، بنويسيد شرايط روحي و رواني خيلي خوبي داريم و مطمئن باشيد به راحتي برنده خواهيم شد.

تقلب درخشان از روي دست دايي
علي دايي با الگوبرداري از اوتمار هيتسفلد در بايرن‌مونيخ، به فاصله يك روز بعد از هر مسابقه رسمي، براي ذخيره‌ها هم يك بازي تداركاتي در نظر مي‌گرفت تا آنها هم در شرايط مسابقه قرار بگيرند اما اين رويه بعد از آمدن درخشان منتفي شده بود و سرمربي جديد سرخ‌ها اعتقادي به اين روند نداشت. با اين حال او بعد از پيروزي برابر پديده تصميم گرفت كاري كه پيش از اين دايي انجام مي‌داد را تكرار كند و براي ذخيره‌هايش بازي تداركاتي گذاشت.

 اخبار ورزشی  - خبر  ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------