کی روش: امکانات نباشد، نمی توانیم ادامه دهیم



اخبار,اخباررورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال گفت: «اگر برنامه‌های تیم‌ملی اجرا نشود، اگر زمین نباشد، پول نباشد، بازی تدارکاتی نداشته باشم، پاداش‌ها پرداخت نشود، حقوق مربیان را ندهیم و ... همکاری ما چه فایده‌ای دارد؟!»

 کارلوس کی روش درباره اینکه برای دو بازی شیلی و سوئد قطعاً روی نیمکت ایران می‌نشیند اظهار داشت: «طبق صحبت‌هایی که با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، قرار شد در این دو بازی کنار ایران باشم و بعد از آن...»

بعد از آن، کی روش و رئیس قرار است دوباره پای میز مذاکره بنشینند. یعنی در فروردین ماه، در حالی که فرصت زیادی تا شروع رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی‌ باقی نمانده، تازه مذاکرات آغاز می‌شود.


کی روش پیش از ترک تهران شرایط خود را به رئیس فدراسیون فوتبال گفت و رفت و پس از بازی سوئد و شیلی نتیجه حرف‌هایش را در عمل خواهد دید: «درباره امکانات حرف زدیم و پس از این بازی من همه چیز را بررسی می‌کنم تا ببینم شرایط چقدر تغییر کرده است. چقدر پیشرفت حاصل شده و تیم‌ملی چه امکاناتی خواهد داشت.»

کی روش معتقد است برای ادامه همکاری باید یکسری شرایط مهیا باشد و این خواسته‌های کلی است که او دارد: «اگر برنامه‌های تیم‌ملی اجرا نشود، اگر زمین نباشد، پول نباشد، بازی تدارکاتی نداشته باشم، پاداش‌ها پرداخت نشود، حقوق مربیان را ندهیم و... همکاری ما چه فایده‌ای دارد؟! اگر امکانات نباشد، نمی‌توانیم ادامه دهیم.»

کی روش معتقد است بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی‌ شرایط ویژه‌ای دارد: «مقدماتی جام‌جهانی‌ و جام ملت‌ها با هم در آمیخته شده‌اند. 12 تیمی که به مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی‌ می‌روند در جام ملت‌ها هم حاضر خواهند بود. ما برای اینکه بین تیم‌های صعود‌کننده باشیم، باید آماده و با تمام امکانات به رقابت‌ها برویم نه با دست خالی.»

در ظاهر کارها پیش نرفته است. کفاشیان همچنان می‌گوید پول ندارد و کارها عقب مانده است. غیر از اردوی فروردین تیم‌ملی اردوی دیگری ندارد. از سویی چمن کمپ درست نشده و به نظر نمی‌رسد فعلاً کفاشیان برای افزایش امکانات تیم‌ملی کاری کند.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------