نفت ایران 1 - الجیش قطر صفر



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

تیم فوتبال نفت ایران با پیروزی مقابل الجیش قطر توانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال نفت ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی با حضور 5370 (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) تماشاگر به مصاف الجیش قطر رفت که در پایان شاگردان علیرضا منصوریان در نفت با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان صبری لموشی در الجیش به برتری رسیدند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان علیرضا منصوریان در نیمه دوم بازی بهتری را آغاز کردند که توانستند در دقیقه 50 با ارسال ایمان مبعلی و ضربه سر ارسلان مطهری به گل دست یابند.

در دقایق پایانی بازی، الجیش صاحب موقعیت خطرناکی شد که با واکنش علیرضا بیرانوند روبرو شد و اجازه نداد تا دروازه نفت باز شود.

قضاوت این دیدار برعهده روشن ایرماتوف بود. وی به مفتاح از الجیش و حاج‌محمدی و غلامرضا رضایی از نفت کارت زرد نشان داد.

نفت با این برد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به این ترتیب با تیم‌های الشباب عربستان، پاختاکور و العین در گروه دوم قرار گرفت. این اولین حضور نفتی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است.

*ترکیب نفت:
علیرضا بیرانوند، مجتبی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی (سیامک کوروشی-90)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی (کامیابی‌نیا 86)، وحید امیری و ارسلان مطهری (دیکمن-70)

سرمربی: علیرضا منصوریان


  اخبار ورزشی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------