چراغ سبز قلعه نویی و کاپیتان تیم ملی برای آشتی



اخبار,اخبارورزشی, جواد نکونام ,  امیر قلعه نویی

یکی از نزدیکان کاپیتان تیم‌ملی که دوست مشترک او با امیر هم هست این روزها می‌کوشد تا پرونده نکو با قلعه‌نویی نیز به نحوی حل و فصل شود.

 جواد نکونام که به سوءتفاهماتش با مسئولان باشگاه اوساسونا پایان داده و به پامپلونا برگشته، قصد دارد تا در آینده روزهای آرامی را سپری کند.

 موضوعی که حساس‌ترین روزهای کاپیتان تیم‌ملی را به سوژه حاشیه‌سازان تبدیل کرده بود، ماجرای شکایت او از امیر قلعه‌نویی بود. هر چند که قصد نداریم در مورد این ماجرا و اختلاف این دو اظهارنظر و یا قضاوتی داشته باشیم ولی بدون شک حل شدن این قضیه با توجه به حواشی و اتفاق‌های ریز و درشت فوتبال ما به نفع طرفین است.

 یکی از نزدیکان کاپیتان تیم‌ملی که دوست مشترک او با امیر هم هست این روزها می‌کوشد تا پرونده نکو با قلعه‌نویی نیز به نحوی حل و فصل شود.

 این شخص ترجیح می‌دهد در مورد این ماجرا صحبت نکند و به سکوتش ادامه می‌دهد ولی منابع خبری ما می‌گویند که طی روزهای اخیر او و قلعه‌نویی به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت کرده‌اند و در این مورد نیز به توافق‌ها و نتایج خوبی رسیده‌اند.

یکی از نزدیکان قلعه‌نویی هم از چراغ سبز امیر برای حضور در آشتی‌کنان می‌گوید: «همه دنبال این هستیم که ماجرا ختم به خیر شود. این شخص نزدیک به جواد هم با قلعه‌نویی صحبت کرد. او از قول نکونام می‌گفت که وی برای دشمنش هم به دادگاه نمی‌رود چه برسد به امیرخان... امیدوارم که این موضوع هر چه زودتر ختم به خیر شود.»

یکی از دلایلی که هر دو طرف ماجرا در این خصوص فیتیله مصاحبه‌های تند را پایین کشیده‌اند همین است که طرفین نسبت به این اقدام نفر سوم چراغ سبز نشان داده‌اند و در اولین سفر جواد به تهران آنها پای قرار خواهند رفت.

 اخبار ورزشی  -  روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------