توافق صددرصدی پرسپولیس با سرمربی جدید/ مبلغ قرارداد هم قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ایران

سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت پولی که صرف برانکو خواهد شد، می‌تواند مشکلات تیمش را حل کند اما ‌نژادفلاح و هدایتی تصمیم نهایی خود را گرفته‌اند.

حمید درخشان روز گذشته پس از جلسه با مسئولان جدید باشگاه گفت در پرسپولیس می‌ماند و به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

اما خبرهای موثق حکایت از آن دارد که این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم ‌ملی تمام کرده است. منابع خبری فاش کردند مذاکرات دو طرف به نتیجه رسیده و آنها شرایط یکدیگر را برای همکاری پذیرفته‌اند.

 پرسپولیسی‌ها تنها در این فکر هستند که مراسم عقد قرارداد رسمی و معارفه برانکو را چه زمانی برگزار کنند. آنها سر مبلغ هم به توافق رسیده‌اند و حالا پرسپولیسی‌ها برای پرداخت پول او هیچ مشکلی ندارند.

برانکو 700 هزار دلار تا پایان فصل آینده می‌خواهد و پرسپولیسی‌ها در ابتدا نگران بودند که چطور در شرایط بد مالی، چنین هزینه سنگینی را بپردازند. حسین هدایتی اما در این شرایط به کمک ‌نژادفلاح رفت و اعلام کرد تمام هزینه جذب برانکو را پرداخت خواهد کرد.

 پرسپولیس روز پنج‌شنبه با صبا در تهران بازی دارد و به احتمال فراوان پس از این مسابقه، مسئولان باشگاه به صورت رسمی ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی خود معرفی می‌کنند.

 درخشان روز گذشته به مسئولان باشگاه گفت که با پرداخت پول بازیکنان و جذب یکی، دو بازیکن، می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. او اعتقاد داشت پولی که صرف برانکو خواهد شد، می‌تواند مشکلات تیمش را حل کند اما ‌نژادفلاح و هدایتی تصمیم نهایی خود را گرفته‌اند.

با اینکه هدایتی پستی در پرسپولیس ندارد اما پذیرفته در ادامه راه به حل مشکلات مالی باشگاه کمک کند. شنیده می‌شود با توجه به این همکاری، احتمالاً پست مهمی مثل ریاست هیأت‌مدیره به هدایتی خواهد رسید. او جزو کسانی است که قصد دارد در خرید سهام پرسپولیس نقش مهمی را ایفا کند و از همین حالا قصد دارد جای پای خود را در باشگاه محکم کند.

آخرین خبرها حکایت از این دارد که توافق نهایی با برانکو صورت گرفته اما در حالی که برانکو منتظر بود پرسپولیسی‌ها برای او پیش‌نویس قرارداد را بفرستند، به او گفته شد تا پایان بازی پرسپولیس - صبا صبر کند!

اگر درخشان مقابل صبا ببازد یا متوقف شود گروه جدید او را برکنار می‌کنند و برانکو را به خدمت می‌گیرند. با این حساب سرنوشت برانکو در گرو نتیجه‌گیری تارتار است.

گفتنی است مسئولان پیش‌بینی کرده اند اگر به هر دلیلی پیش از عقد قرارداد مشکلی پیش بیاید، با افشین قطبی مذاکره خواهند کرد.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------