حرکت بسیار زشت هواداران چلسی در مترو دردسرساز شد! + عکس



گروهی از هواداران نژادپرست چلسی در ایستگاه متروی پاریس الفاظ رکیکی را به یک فرد سیاه پوست به کار بردند و مانع ورود وی به مترو شدند.

به گزارش جام نیوز، هواداران تیم فوتبال چلسی پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم در خانه پاری‌سن‌ژرمن جنجال‌ساز شدند. اخیراً یک کلیپ ویدئویی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد گروهی از هواداران چلسی در پاریس مانع از ورود یک فرد سیاه‌پوست به مترو شده‌اند و پس از این شعارهایی نژادپرستانه سر داده‌اند که حالا باشگاه چلسی وعده داده است با این هواداران برخورد خواهد کرد، البته اگر بتواند آنها را شناسایی کند.
 

اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  اروپا

 

اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  اروپا


اغتشاش هواداران چلسی در متروی پاریس که سبب شد گروهی از مسافران پیش از حرکت قطار از آن خارج شوند، زمانی به اوج رسید که آنها با صدای بلند شعار «ما نژادپرستیم، ما نژادپرستیم و این همان چیزی است که دوست داریم باشیم» را سر دادند.

در واکنش به این ماجرا یکی از سخنگویان باشگاه چلسی اظهار داشت: چنین رفتارهایی مذموم است و جایی در فوتبال و جامعه ندارد. ما از هرگونه اقدام قضایی برای برخورد با افرادی که در این ماجرا نقش داشتند حمایت می‌کنیم و در صورتی که ثابت شود این گروه از هواداران جزو دارندگان بلیت‌های فصل چلسی یا اعضای باشگاه بوده‌اند، سخت‌ترین مجازات ممکن را برای آنها از جمله محروم کردن‌شان از حضور در ورزشگاه‌ها در نظر خواهیم گرفت.

اقدام اخیر هواداران چلسی در پاریس، در حالی صورت گرفته است که اتحادیه فوتبال اروپا تأکید ویژه‌ای بر مبارزه با نژادپرستی در فوتبال اروپا دارد و شعار «نه به نژادپرستی» یکی دو فصل است که به شعار اصلی این تورنمنت تبدیل شده است.


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------