آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

رئال بار خود را برای صعود بست/ تساوی با ارزش پورتو در زمین بازل



مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با برتری در زمین تیم شالکه بار خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بست و با خیالی آسوده به انتظار دیدار برگشت می‌نشیند.

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مهر، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم شالکه در ورزشگاه گلزن کرشن میزبان رئال مادرید بود که در پایان برابر این تیم 2 بر صفر شکست خورد.

نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر رئال خاتمه یافت. در شروع دیدار این تیم شالکه بود که بازی را کاملا تحت کنترل داشت و رئال را به دفاع وا داشت. در دقیقه 18 بازی ضربه راه دور هونتلار را کاسیاس دفع کرد. اما  پس از آن رئال مادرید در نخستین حرکت رو به جلوی خود به گل رسید. سانتر پشت مدافعان حریف کارواخال در دقیقه 26 با ضربه سر کریستیانو رونالدو وارد دروازه میزبان شد تا رئال به راحتی گلزنی کند.

در ادامه کار شاگردان آنچلوتی کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه 30 بازی کریم بنزما در حالت مشکوک به آفساید به حرکت در آمد اما ضربه او را دروازه‌بان شالکه دفع کرد. این نیمه در نهایت با برتری یک بر صفر تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم رئالی‌ها با آرامش بیشتری به توپ ضربه می‌زدند. این تیم که برتر از میزبان بازی می کرد در دقیقه 79 روی شوت دیدنی مارسلو به گل دوم خود نیز دست یافت. این بازیکن روی حرکت رونالدو صاحب توپ شد و با ضربه راه خود فاصله را بیشتر کرد. پس از این گل تیم شالکه اندکی به خود آمد اما توان مقابله با ستارگان تیم مادریدی را نداشت و در خانه با دو گل شکست خورد.

رئال با این برد گام محکمی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشت و با خیال راحت به انتظار دیدار برگشت می‌نیشند.

در دیگر بازی تیم بازل سوئیس در زمین خود پذیرای پورتو پرتغال بود که با وجود برتری یک بر صفر در نیمه نخست در نهایت مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد. درلیس گونزالس در دقیقه یازده بازی با فرار از کمند مدافعان با ضربه‌ای دقیق دروازه پورتو را گشود تا نیمه اول با همین نتیجه به سود بازل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم این تیم پورتو بود که با انگیزه فراوان دست به حمله زد و خیلی زود نیز به گل رسید ولی داور آن را مردود اعلام کرد. حملات تیم پورتو در دقیقه 79 به نتیجه رسید و این تیم توسط دانیلو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. تا در نهایت جدال دو تیم برنده نداشته باشد.

این تساوی کاملا به سود پورتو خواهد بود چرا که این تیم با یک تساوی بدون گل در بازی برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد.

  اخبار ورزشی  - مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------