آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

برانکو شرط جدید پرسپولیسی ها را نپذیرفت؛ قطبی به نیمکت سرخ نزدیک شد



اخبار,اخبارورزشی,ایوانکوویچ

در صورتی که عنوان شده بود برانکو ایوانکوویچ به زودی برای هدایت پرسپولیس به تهران می آید حالا از وزارت ورزش خبر می رسد که به خاطر مدت زمان قرارداد، قطبی گزینه نزدیک تری برای جانشینی درخشان هست.

گزینه نخست محمدحسین نژادفلاح براى جانشینی حمید درخشان، برانکو ایوانکوویچ بود. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از طریق مدیر برنامه هایش اعلام کرده بود فقط در صورتی به تهران می آید که مدت قراردادش یک فصل و نیم باشد. مبلغ پیشنهادی وی هم نزدیک به ٧٠٠ هزار دلار بود.

 اما برخلاف توافق اولیه وزارت ورزش با این رقم، اینک عنوان شده که از آنجایی که پرسپولیس نهایت تا تابستان ٩٤ تحت اختیار دولت است، نمی شود مربی تحمیلی برای فصل بعد به خریداران معرفی کرد.

بنابراین در بسته دوم پیشنهادی که برای برانکو ارسال شد، به وی عنوان شد که وی برای شش ماه سرمربی پرسپولیس خواهد شد و البته با مخالفت این مربی کروات مواجه شد.

اما افشین قطبی اعلام کرده است شناخت کافی از فوتبال ایران دارد و برنامه های کوتاه مدتش قادر است شوک لازم را به پرسپولیس وارد کند. از این رو اگر در آخرین لحظات باز هم اتفاق خاصی رخ ندهد؛ افشین قطبی برای امضای قرارداد هفته آتی وارد تهران می شود.

البته دو موضوع در این بین تاثیر گذار هستند؛ نخست نتیجه ای که درخشان در بازی مقابل صبا می گیرد. سپس مالیات معوقه قطبی که در صورت توافق، باشگاه پرسپولیس باید آن را پرداخت کند.

یکى از افراد نزدیک به وزارت ورزش گفته که؛ به احتمال زیاد بازى با صبا آخرین مصافى است که درخشان روى نیمکت پرسپولیس می نشیند، از این رو شاید شاهد تحرکاتى روى سکوها باشیم.

 اخبار ورزشی  -  خانواده بزرگ ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------