جانشین درخشان در یک قدمی پرسپولیس/ پیش قرارداد امضا شد



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

متولیان پرسپولیس در وزارت های ورزش و اقتصاد برای یک تغییر اساسی به توافق رسیده اند ؛ آوردن یک مربی سرشناس به اسم برانکو برای این تیم.

 عمر حمید درخشان روی نیمکت لغزان پرسپولیس، شاید به پایان امشب نکشد. او مثل پادشاهی است که هر لحظه ممکن است امپراتوری‌‌اش فروبریزد.

او خود، اين را بيش از همه درك مي‌كند. حميد درخشان از تمام جزئيات و اتفاقات باخبر است‌؛ اينكه باشگاه پرسپوليس با برانكو ايوانكوويچ به توافق نهایي رسيده است و اگر ‌نژادفلاح، امضاي پاي قرارداد را بزند، خورشيد غروب نكرده، بايد نيمكت تيم را به او بسپارد. ساعت‌هاي حياتي براي درخشان رو به سپري است و آنچه از برآيند اين اتفاقات حاصل مي‌شود، بستگي به نتيجه بازي امروز او مقابل صبا دارد.

پرسپوليسي‌ها اين دست، آن دست مي‌كنند اما آنچه ديروز منابع نزديك به وزارت ورزش فاش كردند، پيش‌قرارداد با برانكو ايوانكوويچ امضا شده و توافق با مربي كروات سريع‌تر از آنچه تصور مي‌شد، به ‌دست آمد. او شرايط پرسپوليس را پذيرفت و پرسپوليس هم شرايط او را؛ تا امروز قرارداد نهايي هم تنظيم شده باشد. برانكو در كرواسي منتظر قرارداد نهايي است و در صورتي كه ‌نژادفلاح آن را در تهران امضا كند، او به فاصله يك روز بعد مي‌‌آيد تا روي نيمكت سرخ‌ها بنشيند.

باشگاه پرسپوليس مشكلي براي پرداخت پول برانكو ندارد و حتي وزارت ورزش قصد دارد قسط اوليه براي حضور اين مربي را پرداخت كند. يكي از نزديكان وزارت ورزش فاش كرد مسئولان رده بالاي اين وزارتخانه تمايلي براي ادامه همكاري درخشان و پرسپوليس ندارند. دو گروه گلرخسار و هدايتي كه قصد دارند حامي مالي اين باشگاه باشند براي ورود به گود، حاضر شده‌اند مبلغ قرارداد برانكو را به طور كامل پرداخت كنند اما وزارتخانه فعلاً ترجيح مي‌دهد تصميم قطعي در اين زمينه نگيرد و خودش پيش‌پرداخت قرارداد برانكو را بدهد.

به ادعاي مسئولان وزارت ورزش، در دوره‌اي كه درخشان نتايج بدي در پرسپوليس مي‌گرفت با 50 كارشناس حرف زدند كه 10 كارشناس از پيشكسوت‌هاي بزرگ پرسپوليس بودند. جمع‌بندي اين مشورت‌ها در يك جمله خلاصه شد‌؛ «درخشان اقتدار لازم را براي مربيگري پرسپوليس ندارد.» در كميته فني هم اين موضوع مطرح شد و گفتند برانكو پذيرفته به ايران بيايد. در آنجا كاشاني و زادمهر گفتند: «به ما زمان بدهيد، بالاخره اگر قرار است نظر ما تأثيرگذار باشد، بايد فكر كنيم. چند روز صبر كنيد و به ناگهان تغيير ندهيد.»

اما هنوز مقامات پرسپوليس معتقدند درخشان نتوانسته تيم را به طور كامل به ‌دست بگيرد و بازيكنان به حرف‌هايش گوش نمي‌دهند. اين موضوع حتي در هيأت‌مديره پرسپوليس توسط كلاني، كاشاني و زادمهر هم تأييد شده است. در اين شرايط ‌نژادفلاح هم تمايل به تغييرات دارد اما او نمي‌خواهد ماجراي حضورش در پرسپوليس و در رسانه‌ها، زير سايه برانكو قرار بگيرد.


درخشان در اين شرايط خود را آماده رفتن كرده است و اگر امروز مقابل صبا نتيجه نگيرد، از كار بركنار خواهد شد. هرچند مسئولان پرسپوليس گفته‌اند درخشان برايشان اهميت دارد ولي تماس‌هاي خود را با برانكو قطع نكرده‌اند.

 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------