رونالدو در یک قدمی عنوان «سومین گلزن برتر تاریخ رئال»



اخبار,اخبارورزشی, کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید تا تبدیل شدن به سومین گلزن برتر تاریخ تیمش، تنها یک گل فاصله دارد.

به گزارش تسنیم، گلزنی کریستیانو رونالدو در پیروزی 2 بر صفر رئال مادرید برابر شالکه در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلمان نه تنها به روزهای ناکامی و پرفشار او به خاطر افت محسوس و جشن تولد بی‌موقعش (پس از شکست سنگین رئال در دربی مادرید ) پایان داد بلکه او را در آستانه ثبت افتخاری دیگر در کارنامه‌اش قرار داده است.

برنده توپ‌ طلای فیفا در سال‌های 2013 و 2014 که 3 جلسه محرومیتش با یک عملکرد ضعیف در شکست 4 بر صفر رئال مادرید برابر اتلتیکو همراه بود، هفته گذشته یکی از 2 گل رئال مادرید را در خانه شالکه به ثمر رساند تا شمار گل‌‌هایش را در رئال مادرید به 289 گل در 280 بازی برساند. این بدان معناست که اگر رونالدو در بازی یک‌شنبه شب کهکشانی‌ها برابر الچه در هفته بیست و چهارم گلزنی کند، 290 گله می‌شود و با رکورد سانتیانا، مهاجم پیشین رئال مادرید برابر می‌شود؛ با این تفاوت که او این آمار را 362 بازی کمتر از سانتیانا به ثبت خواهد رساند.

علاوه بر این سانتیانا (1971 تا 1988) در شرایطی به سومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد که در این تیم در پست مهاجم نوک، شماره 9 کلاسیک بازی می‌کرد که این موضوع بر اهمیت و ارزش آمار گلزنی رونالدو می‌افزاید چراکه او دورتر از دروازه رقبا بازی می‌کند.

در بازی یک‌شنبه شب کهکشانی‌ها، رونالدو می‌تواند به سومین گلزن برتری تاریخ رئال مادرید تبدیل شود و در آن صورت در جدول برترین گلزنان باشگاه، تنها آلفردو دی‌استفانوی فقید با 307 گل و رائول گونزالس را با 323 گل بالاتر از خود می‌بیند.


 اخبار ورزشی  -  تسنیم 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------