آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

انتقاد نژادفلاح از درخشان در جمع پیشکسوتان



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپوليس

محمدحسين نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپوليس که کارش را از هفته گذشته آغاز کرده است، در 5 روز گذشته جلسات مکرري با پيشکسوتان پرسپوليس برگزار کرده است.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس امروز در جلسه ای با حضور جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس در مورد برخی مسائل روز باشگاه از جمله مربیگری حمید درخشان و سرمربیگری او صحبت کرد. نژادفلاح در این جلسه به موارد مختلفی اشاره کرد و به صورت تلویحی از سرمربی تیمش انتقاد کرد.

نژادفلاح در این گفتگو برخی تصمیمات حمید درخشان را زیر سوال برد از جمله این که وی هیچ گونه مشاوره ای با پیشکسوتان این تیم جهت نقل و انتقالات باشگاه و البته سیستم بازی تیم انجام نداده است. حتی در بخشی از صحبت هایش به این نکته هم اشاره کرده که قرار نبوده درخشان تا این مدت طولانی به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت کند اما برد در دربی در نهایت منجر به ابقای او شده است .

بخشی از نظرات  انتقاد آمیز نژادفلاح هم به سیاست پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اشاره داشته و این که جدایی نیلسون از پرسپولیس به هیچ وجه منطقی نبوده است. با توجه به جنگ سرد بین مدیر جدید و سرمربی پرسپولیس باید تا پایان روز بازی لخویا صبر کرد. 
 
 اخبار ورزشی  - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------