تخفیف گزینه جانشینی درخشان برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,افشین قطبی

بیکاری به سرمربی سابق پرسپولیس فشار آورده و حاضر شده برای نشستن جای درخشان تخفیف بدهد!

 در حالی که محمدحسین نژادفلاح هنوز رضایت وزارت ورزش و امیررضا خادم را برای جذب برانکو ایوانکوویچ یا افشین قطبی جلب نکرده، ولی مذاکرات وی به مرحله توافق با این دو گزینه رسیده است.

 اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، در بازی سه شنبه پرسپولیس و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس می نشیند و سرخپوشان را در مصاف حریف قطری رهبری می کند، اما قطبی بی صبرانه منتظر عقد قرارداد با پرسپولیس است.

 به گفته یک منبع آگاه برانکو وقتی شنیده پرسپولیس در حال واگذاری به بخش خصوصی است و آینده این تیم معلوم نیست، قید همکاری با مجموعه سرخ را زده اما افشین که انگار بیکاری به او فشار آورده، حاضر شده به باشگاه پرسپولیس حسابی تخفیف بدهد تا روی نیمکت این تیم بنشیند.

 قطبی به پرسپولیسی ها پیغام داده اگر من را می خواهید قبل از بازی با لخویا کار را تمام کنید اما یک نفر که واسطه این انتقال است، به او گفته مدیران پرسپولیس در جواب افشین ادعا کرده اند تا نتیجه بازی با لخویا معلوم نشود، نمی توانیم درخشان را کنار بگذاریم.

خنده دار اینجاست که حالا عده ای در باشگاه پرسپولیس دست به دعا برداشته اند که درخشان به لخویا ببازد تا قطبی جانشین او شود.

 اخبار ورزشی  -  رادنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------