آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

پیشنهاد پرسپولیس به حمید استیلی!



اخبار,اخبارورزشی,حمید استیلی

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید رفتن حمید درخشان هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند.

 حمید استیلی درباره حضور محمد حسین نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: نژاد فلاح یک فرد ورزشی است. او سال‌های قبل سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را دارد و این باشگاه را به خوبی می‌شناسد. در چند سال اخیر هم در اداره ورزش و جوانان استان تهران حضور داشت و کارهای ورزشی انجام داده است. او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. من معتقدم آن چیزی که برای پرسپولیس در این برهه مهم است ثبات مدیریت است. امسال خیلی بیشتر از سال‌های قبل تغییرات در مدیریت ایجاد شد که به اعتقاد من همین موضوع ضربه سنگینی به پرسپولیس وارد کرد. اگر به تیم‌های لیگ برتر نگاه کنید تیم‌هایی که تغییرات کمتری در مدیریت داشته‌اند موفق‌تر عمل کرده‌اند.

وی در ادامه به نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: قبول دارم که پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرده است، اما در دو بازی اخیر، این تیم بازی‌های زیبا و جذابی را ارائه کرد. در مقابل صبا و همین طور پدیده، پرسپولیس مستحق کسب پیروزی بود. با این حال در این برهه از زمان باید از پرسپولیس حمایت شود چون به این حمایت نیاز دارد. این که بخواهیم حمید درخشان را کنار بگذاریم هیچ کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. درخشان باید حفظ شود و به کارش ادامه دهد. هر مربی هم که بخواهد الان به جای او بیاید مطمئنا می‌گوید خودم تیم را نبسته‌ام و به همین دلیل نتیجه‌ نگرفتم. بعد همه هواداران می‌خواهند پشت درخشان بایستند تا او بتواند کارش را ادامه دهد. از مدیران هم می‌خواهم که اگر تغییری می‌خواهند انجام دهند این تغییرات را در آخر فصل انجام دهند.

سرمربی سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره این که هر روز نامی به عنوان جانشین درخشان عنوان می‌شود، ادامه داد: واقعا این موضوع تمرکز سرمربی را بر هم می زند. وقتی شما سرمربی یک تیم هستیم و هر روز فردی را برای جانشینی شما انتخاب می‌کنند تمرکز شما از بین می‌رود. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان در رابطه با مربی دچار مشکل شوند. به اعتقاد من اگر مربی را نمی خواهید او را کنار بگذارید. این کار خیلی بهتر از این است که هر روز فردی را برای جانشینی او انتخاب کنید.

وی همچنین به بازی پرسپولیس مقابل لخویای قطر اشاره کرد و گفت: بازی کردن مقابل باشگاه‌های عربی همیشه سخت بوده است، زیرا آنها سرمایه‌گذاری‌ زیادی بر روی باشگاه‌هایشان انجام می‌دهند و با جذب بازیکنان مطرح در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شوند، اما این را فراموش نکنید که ما هم توانایی شکست آنها را داریم. اگر دقت کرده باشید چند روز پیش بود که نفت تهران، الجیش قطر را در ورزشگاه آزادی شکست داد. پس پرسپولیس هم می‌تواند لخویا را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. آنچه مهم است این که کادرفنی آنالیز دقیقی از تیم حریف انجام داده باشد و بازیکنان را هم از این موضوع آگاه کنند. پرسپولیس باید با شناخت کامل از تیم حریف به مصاف لخویا برود. پرسپولیس با استفاده از بازیکنانی همچون محسن بنگر، محمد نوری، مهدی طارمی و امید عالیشاه و همچنین چند بازیکن دیگر که از بازیکنان خوب لیگ هستند می‌توانند مقابل لخویا یک بازی خوب را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با اشاره این که هواداران نقش مهمی در کسب پیروزی دارند، گفت: هواداران می‌توانند با حمایتشان به پرسپولیس کمک کنند. ممکن است تیم در دقایق ابتدایی گل دریافت کند، در این زمان هواداران باید با تشویق‌هایشان باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان شوند. شما دیدارهای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به خاطر بیاورید و ببینید که هواداران ایرانی با چه شور و اشتیاقی از تیم ملی حمایت می‌کردند. همین موضوع باعث شد که تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و حتی مقابل عراق دو بار به بازی برگردد.

استیلی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی نژادفلاح پیشنهادی برای همکاری دریافت کرده‌اید؟ گفت: من همیشه پرسپولیسی بوده‌ام و هر زمانی که در این باشگاه فعالیت می‌کردم چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان هر مسئولیت دیگری سعی کرده‌ام با تمام توان در خدمت پرسپولیس باشم و همیشه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کرده‌ام. خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و هر کاری که از دستم برآید برای این تیم انجام می‌دهم. صحبت‌هایی با من برای بازگشت به پرسپولیس صورت گرفته است، اما تا این لحظه قرار نیست هیچ پستی در این باشگاه بگیریم.

او همچنین درباره وضعیت باشگاه راه‌آهن هم گفت: راه‌آهن روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت، اما با آمدن فرهاد کاظمی یک شوک خوب به این تیم وارد شد و توانست مقابل پدیده به پیروزی برسد. امیدوارم که در ادامه فصل هم این روند ادامه داشته باشد و راه‌آهن با کسب نتایج خوب در لیگ بماند.

استیلی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه‌هایی که برای باشگاه راه‌آهن انجام داده بودید را دریافت کرده‌اید؟ گفت: خیر! مطالبات من از باشگاه راه‌آهن کماکان پا برجاست. فعلا منتظرم ببینم باشگاه به چه ارگانی واگذار می‌شود تا برای دریافت مطالباتم اقدام کنم.
 

 اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------