اظهارات درخشان درباره دیدار تیمش برابر لخویای قطر



اخبار,اخبارورزشی,  حمید درخشا

سرمربی پرسپولیس با ابراز امیدواری از موفقیت تیمش در بازی با لخویا گفت که ترکیب دیدار تیمش و صبای قم با تغییراتی اندک احتمالا در این دیدار هم به میدان می‌رود.

حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر لخویای قطر درباره این دیدار گفت: با توجه به اینکه با یک تیم گرانقیمت و بزرگ باید روبه‌رو شویم بازی سختی پیش‌رو داریم. البته از لخویا شناخت خوبی داریم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. خوشبختانه شرایط بازیکنان ما خوب است و امیدواریم نمایش قابل قبولی ارائه دهیم. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم از فرصت‌هایمان در آن دیدار استفاده کنیم و پیروز میدان شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خودش بعد از این بازی در پاسخی کوتاه عنوان کرد: من فعلا سرمربی پرسپولیس هستم و باشگاه درباره من تصمیم می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش تمرکز کافی برای این دیدار را دارد یا نه بیان کرد: ان‌شاءالله که داشته باشیم. بازی گذشته در لیگ برتر تحت فشار بودیم اما در هفته گذشته روی این دیدار تمرکز کردیم. بازیکنان ما می‌دانند که بازی مهمی پیش‌رو داریم و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمرکز کافی به میدان برویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با سبک دفاعی یا تهاجمی قرار است تیمش به میدان برود بیان کرد: لخویا تیم ضعیفی نیست. آنها با بازیکنان باتجربه و بزرگی که دارند صدرنشین لیگ قطر هستند. ما می‌دانیم که آنها چطور بازی می‌کنند و قطعا نمی‌توان یکپارچه با آن‌ها از ابتدا تا آخر حمله کرد. ما ارزیابی خوبی برای شروع، ادامه و پایان بازی داریم و بر اساس آن کار را پیش می‌بریم. لخویا از هافبک‌های بسیار خوب و بازیکنان کناره قدرتمندی برخوردار است. هر کدام از بازیکنان آن‌ها خطرناک هستند و یک لحظه غفلت کار دست ما می‌دهد. به همین دلیل باید منطقی کار کنیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

درخشان ادامه داد: تفاوت بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر این است که در آسیا همه تیم‌ها با یک فلسفه وارد می‌شوند و می‌خواهند به دور از دفاع مطلق نتیجه بگیرند. همین مسئله به ما هم کمک می‌کند تا یک بازی زیبا را ارائه دهیم و در مجموع دیدارهای این رقابت‌ها با کیفیت است. البته سختی لیگ قهرمانان بیشتر از لیگ داخلی است.

وی در پاسخ به انتقادی مبنی بر بازی کردن محمد نوری در هافبک دفاعی بیان کرد: ما در دو بازی از دو هافبک دفاعی استفاده کردیم که هر دو بار هم موفق بوده‌ایم. محمد نوری توانایی بالایی دارد و از خوب‌های ما حساب می‌شود. ما باید در بازی با لخویا از فرصت‌ها استفاده کنیم و وقتی که محمد نوری عقب بازی کند، علاوه بر کنترل میان میدان در رو به جلو هم به ما کمک می‌کند.

درخشان در مورد اینکه آیا از تادو که تجربه بین‌المللی دارد استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه شرایط تادو خوب نیست بهتر است که از او در این بازی استفاده نکنیم و به جوان‌ها فرصت بدهیم. خیلی دوست ندارم که به ترکیب تیمم دست بزنم. در دو بازی اخیر به هشتاد درصد ترکیب تیم دست یافته‌ام و در این بازی هم هشتاد درصد همان بازیکنانی خواهند بود که در بازی گذشته به میدان رفتند.

درخشان در مورد حضورش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه قهرمانی در آسیا را در دوران بازیکنی خود تجربه کرده است، گفت: بازی در آسیا با بازی‌های داخلی تفاوت دارد. بازیکنان خوبی در تیم‌های مختلف حضور دارند و مربیان تیم‌ها هم به دنبال نتیجه هستند و این موضوع به ما کمک می‌کند که مقابل تیم‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. به همین دلیل هم کیفیت بازی‌های آسیایی نسبت به بازی‌های داخلی بالاتر است. تیم‌ها در این بازی‌ها به فکر دفاع مطلق نیستند و امیدوارم بازی فردا هم عملکرد خوبی داشته باشیم.


او در پاسخ به این سوال آیا تمرین نکردن پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی پیش از بازی باپرسپولیس می‌تواند برای آن‌ها مشکل‌ساز شود گفت: ما سال‌هاست در آزادی تمرین می‌کنیم و به میدان رفته‌ایم. به هر حال لخویایی‌ها مهمان هستند و باید آنها تمرین کنند. ما با ورزشگاه آزادی غریبه نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان با تمجید از هواداران تیمش اضافه کرد: همان طور که می‌دانید بازی بسیار سختی برابر لخویا داریم و از هواداران‌مان می‌خواهم در این دیدار کمک‌مان باشند.
 
 اخبار ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------