آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

رنکینگ مربیان لیگ برتر ایران اعلام شد + جدول



اخبار,اخبارورزشی, رنکنیگ مربیان لیگ برتری

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان برترین مربی لیگ برتر در بهمن‌ماه انتخاب شد.

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق به دریافت نخستین جایزه مربی بر‌تر ماه فوتبال ایران شد.
گل‌محمدی با کسب نتایج درخشان در ماه بهمن موفق شد بالا‌تر از رقبایی چون امیر قلعه‌نویی، فیروز کریمی و دراگان اسکوچیچ در صدر جدول رده‌بندی مربیان لیگ بر‌تر فوتبال ایران قرار گرفته و جایزه «مربی بر‌تر ماه» را از کانون مربیان فوتبال ایران دریافت کند.

 این جایزه که برای اولین بار به گل‌محمدی اهدا شد، از این به بعد هر ماه به مربیانی که بهترین نتایج را در آن ماه کسب کنند اهدا می‌شود. گل‌محمدی در ماه بهمن به همراه ذوب‌آهن 3 پیروزی برابر پرسپولیس، راه‌آهن و استقلال خوزستان کسب کرد و توانست این تیم را پس از دو فصل ناکامی، به رده‌های بالای جدول رده‌بندی برساند.

 رنکنیگ مربیان لیگ برتری در ماه بهمن
گل‌محمدی تاکنون در تیم‌های تربیت یزد، نساجی مازندران، راه‌آهن، صبای‌قم، پرسپولیس، نفت تهران و ذوب‌آهن مربیگری کرده است.

اخبار,اخبارورزشی, رنکنیگ مربیان لیگ برتری

 توضیحات:
 یک؛ محاسبه امتیاز مربیان بر اساس فرمول امتیازدهی مربیان ماه لیگ بر‌تر فوتبال انگلیس که پیش از این در رنکینگ بر‌ترین مربیان کانون مربیان استفاده شده بود، انجام شده است.

دو؛ در این جدول تنها مربیانی که در تمامی هفته‌های برگزار شده در بهمن ماه مربیگری کرده‌اند، لحاظ شده‌اند. رسول خطیبی، سرمربی برکنار شده تراکتورسازی به همین دلیل در این رنکینگ قرار نگرفته ‌است.

سه؛ نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر به دلیل اینکه نیمی از این بازی‌ها در بهمن و نیمی دیگر در اسفند ماه برگزار شد، در رده‌بندی این ماه محاسبه نشده و در رنکینگ مربیان بر‌تر ماه اسفند به حساب خواهد آم

چهار؛ به احتمال فراوان از ماه آینده فاکتورهای تازه‌ای برای انتخاب مربی برتر ماه فوتبال ایران به فاکتورهای فعلی اضافه خواهد شد که ایفکا هرگونه تغییری در نحوه محاسبه امتیازات را به اطلاع جامعه فوتبال خواهد رساند.

  اخبار ورزشی  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------