ملاقات خادم با قطبی در دبی؟



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

ملاقات قطبی و خادم در دبی ، این خبری بود که بسیاری از منابع موثق در این چند روز درباره اش سخن می گویند اما معاون وزیر می گوید قطبی را ندیده است.

به گزارش  خبرآنلاین ؛ سفر امیررضا خادم به دبی در روزهایی که بحث انتخاب سرمربی برای پرسپولیس داغ است ، حساسیت برانگیز شد. درست در روزهایی که برانکو ایوانکویچ گفته دیگر تمایلی به حضور در تهران ندارد و از سر کار گذاشته شدن توسط پرسپولیسی ها خسته شده و به طور ضمنی پیغام داده که دیگر برای این فصل به پرسپولیس نمی آید ، امیررضا خادم معاون وزیر در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سفری مخفیانه به دبی داشته است. سفری که حساسیت برانگیز شده . بسیاری از کسانی که اتفاقات پرسپولیس را دنبال می کنند این سفر را برای دیدار با قطبی عنوان کرده اند. دیدار با قطبی در منزلش در دبی. جایی که افشین چند هفته ای است به انتظار پرسپولیسی ها نشسته.

امیررضا خادم اما می گوید دیداری با قطبی نداشته. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:«البته من در دبی بودم اما این سفر شخصی بود. هیچ دیداری با قطبی نداشتم چون در مسائل داخلی این باشگاه یا باشگاه استقلال دخالت مستقیم نمی کنیم.» این هم یکی دیگر از خبرهایی در فوتبال ایران است که بعد از انتشار تکذیب می شود اگرچه بسیاری از این خبرهای تکذیب شده خیلی زود صحت شان اثبات می شود. باید دید این بار و این خبر به همان شکلی است که امیر خادم می گوید یا به شکلی که افراد مطلع نزدیک به پرسپولیس اعتقاد دارند.

با این وجود و همزمان با سفر خادم به دبی و برگشت او و در آستانه بازی پرسپولیس و لخویا به نظر می رسد احتمال بازگشت قطبی به تهران هم کمرنگ تر از قبل شده و پرسپولیس بعد از بازی با لخویا با گزینه های جدیدی روبرو می شود!


 اخبار  ورزشی  -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------