آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

در برنامه 90 دیشب چه گذشت



اخبار,اخبارورزشی, برنامه 90

در نظرسنجی برنامه نود، علی کریمی عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس را به دست آورد.

به گزارش جام نیوز، برنامه 90 این هفته با هدف بررسی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب پخش شد.

پس از پخش بازی نفت با الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، به مناسبت آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آیتمی در مورد این مسابقات و حضور 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

***
یکی از بخش‌های برنامه 90 بررسی بازی فولاد خوزستان با سایپا و بازی دادن مجید جلالی به بازیکن 16 ساله سایپا بود. همچنین یک گزارش کوتاه از میدان دادن به بازیکنان جوان در سایپا، تراکتورسازی و فولاد توسط مجید جلالی پخش شد.

همچنین آنالیز فنی برنامه 90 به دربی اصفهان و بازی سپاهان با ذوب آهن اختصاص داشت که در این بازی عملکرد قاسم حدادی فر و کاوه رضایی از ذوب آهن و موسایوف از تیم سپاهان مورد تمجید قرار گرفت.

نکته جالب برنامه موبایل روشن میرزابیگی کارشناس داوری بود. زمانی که میزرابیگی مشغول کارشناسی داوری بازی سپاهان و ذوب آهن بود تلفن همراه او چند بار پشت سر هم زنگ خورد که باعث شد برای لحظاتی فردوسی پور به این سوژه بخندد.

وی خاطرنشان کرد که داور دیدار دربی اصفهان دو اشتباه داشته است، اول اینکه مدافع ذوب آهن باید اخراج می‌شد و یک پنالتی به سود سپاهان در نیمه نخست گرفته می‌شد. نکته دیگر اینکه عبدالله کرمی مدافع سپاهان در نیمه دوم روی کاوه رضایی در محوطه جریمه مرتکب خطا شده بود که داور باید یک پنالتی هم به سود ذوب آهن اعلام می‌کرد.

 ***
مسعود حسن زاده مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب آهن مهمان ویژه برنامه 90 این هفته بود که در همان ابتدای حضورش بر سر سنش با عادل فردوسی پور کل کل کرد. حسن زاده که متولد فروردین سال 1370 است معتقد بود که 24 ساله می شود اما عادل فردوسی پور مصر بود  که مهاجم جوان ذوب آهن 25 ساله می شود. در آخر هم حسن زاده متقاعد شد که 25 ساله می شود.

 وی با بیان اینکه اهل منطقه پیروزی تهران است، به سیر حضورش در تیم‌های جوانان استقلال، امید داماش تهران، نفت تهران، مس رفسنجان، داماش گیلان و ذوب آهن اشاره کرد. حسن زاده زمانی که جوانتر بود مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌ها انجام داده بود که در آن مصاحبه اعلام کرده بود طرفدار استقلال تهران است. مهاجم ذوب آهن همچنین گفت که گذرنامه اش را برای حضور احتمالی در تیم ملی برای بازی با سوئد و شیلی تحویل داده است.
 ***
در ادامه برنامه احمدرضا براتی کارشناس مسائل حقوقی فوتبال در مورد محرومیت 3 جلسه ای جاسم کرار توضیحاتی را ارائه داد. براتی معتقد بود که تعلیق محرومیت کرار برای بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز اجحاف به حق تیم گسترش فولاد تبریز شده است و در طرف مقابل هم محرومیت 3 جلسه ای هافبک عراقی اجحاف در حق استقلال بوده است.

پس از صحبت های براتی محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال روی خط برنامه آمد و در مورد محرومیت 3 جلسه ای جاسم کرار توضیحات و صحبت هایی انجام داد. بزرگی اعتراض باشگاه استقلال به این رأی را اعلام کرد و معتقد بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این پرونده 3 اشتباه بزرگ را انجام داده است. نکته اینجا بود که فردوسی پور به بزرگی گفت که صحبت های تخصصی و حقوقی او به مذاق بینندگان عام برنامه  خوش نمی آید.

 ***
در قسمت دیگر برنامه مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان روی خط برنامه آمد و در مورد مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. رضائیان مدعی شد که به دلیل مشکلات مالی یکی از بازیکنان این تیم دستگیر شده و یک بازیکن دیگر نفت مسجد سلیمان در آستانه دستگیر شدن است.

 پخش مسابقات لیگ یک و مصاحبه با مهدی مهدوی کیا در مورد فوتبال پایه و حضور شاگردان علی دوستی مهردر تیم های پایه  حضور نونهالان در تورنمنت اروپایی یکی دیگر از بخش های برنامه این هفته بود.
***
انتخابات هیات فوتبال استان تهران هم از دیگر موضوعات مورد توجه برنامه این هفته 90 بود. ابتدا گزارشی انتقادی از نحوه برگزاری انتخابات و تمدید دوران ریاست حبیب الله شیرازی پخش شد. سپس عادل فردوسی پور اعلام کرد قرار بوده مناظره‌ای با حضور بهنام ابوالقاسم پور (منتقد) و عابدینی (دبیر هیات فوتبال) برگزار شود که عابدینی تلفن خود را خاموش کرده و به برنامه هم نیامده است.

 به همین دلیل ابوالقاسم پور روی خط برنامه 90 آمد و گفت: «من از آقای گرشاسبی (مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان تهران) ناراحتم که چرا به این موضوع ورود نکرد. این انتخابات از قبل چیده شده بود.»

 ابوالقاسم پور در پایان اعلام کرد که کفاشیان برای شوخی هایی که در انتخابات هیئت فوتبال تهران انجام داده باید آن دنیا پاسخگو باشد.

صحبت‌های ابوالقاسم پور با درخواست فردوسی پور و به خاطر کم بودن وقت برنامه قطع شد تا رسیدگی به این موضوع به هفته‌های بعد موکول شود.
 ***

نظر سنجی این برنامه در مورد محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس بود. کریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا کاندیداهای این بخش بودند. در پایان برنامه علی کریمی با 28 درصد آرا به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس شد. بعد از کریمی عابدزاده و دایی با 21 درصد آرا به صورت مشترک در رده دوم این رأی گیری قرار گرفتند. کریم باقری با ..... درصد سوم و مهدی مهدوی کیا با ... درصد در رده چهارم قرار گرفت.


  اخبار ورزشی   - جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------