رقابت مسی و رونالدو؛ سه هیچ به‌نفع رونالدو!



 

با اطمینان ‌گفت سخت‌ترین رقابت ورزشی، این روزها بین لیونل مسی و كریستین رونالدو در جریان است. كافی است اسم هر دو یا یكی از این بازیكنان فوتبال را در گوگل جست‌وجو كنید تا با انبوه مقالات مواجه و از رقابت تنگاتنگ این دو بیشتر آگاه شوید.

 با اطمینان ‌گفت سخت‌ترین رقابت ورزشی، این روزها بین لیونل مسی و كریستین رونالدو در جریان است. كافی است اسم هر دو یا یكی از این بازیكنان فوتبال را در گوگل جست‌وجو كنید تا با انبوه مقالات مواجه و از رقابت تنگاتنگ این دو بیشتر آگاه شوید؛ حتی به سایتی با همین موضوع و عنوان هدایت خواهید شد: «مسی مقابل رونالدو».

در این سایت تمامی اطلاعات مقایسه‌ای این دو فوتبالیست به تفكیك وجود دارد. در نگاه اول، پی خواهید برد كه از ابتدای سال 2014 میلادی تا امروز، رونالدو 33 گل و مسی 25 گل زده است. رقابت این دو برای دریافت توپ طلایی 2014 به اوج رسیده است. توپ خوش‌رنگی كه درنهایت در دستان رونالدو قرار گرفت ولی مسی با سه‌بار دریافت این كاپ، همچنان ركورددار است. ما كشاكش میان مسی و رونالدو را وارد عرصه جدیدی كردیم؛ خوش‌پوشی. از این دو فوتبالیست كدام خوش‌‌تیپ‌ترند؟ كدام خارج از زمین سبز فوتبال با لباس‌هایی جذاب‌تر و با تیپی خوش استایل‌تر ظاهر می‌شوند؟

گل اول؛ پیش از شروع بازی
در این میدان رقابت جدید، مسی بازی را با یك گل خورده شروع می‌كند و بازی از ثانیه اول یك- هیچ به‌نفع بازیكن پرتغالی میدان است چون مسی آرژانتینی یك متر و 69 سانتی‌متر قد دارد اما قد رونالدو، یك متر و84 سانتی‌متر است. بی‌شك هر لباسی در قامت رونالدو، برازنده‌تر و خوش استیل‌تر خواهد بود.

اخبار,اخبارورزشی,لیونل مسی , كریستین رونالدو

 15 سانتی‌متر اختلاف كوچك و بی‌اهمیتی در ظاهر افراد نیست كه بتوان آن را نادیده گرفت. به روایت عامیانه، بازیكن تیم رئال مادرید، یك سر و گردن از همتای بارسلونی خود بلندتر است و این اختلاف باعث می‌شود حتی در لباس‌های مشابه خوش‌پوش‌تر به نظر برسد.

گل دوم؛ یار دوازدهم
برای رقابت در دنیای خوش‌پوشی، رونالدو از یار دوازدهمی استفاده می‌كند تا با روحیه قوی‌تر و شانس برد بالاتر وارد میدان شود. این بازیكن پرتغالی، اغلب اوقات و حتی هنگام ورود به زمین فوتبال، موهایی مرتب و آراسته شده دارد؛ برخلاف لیونل مسی كه با همان موهای لخت و بی‌حالت همیشگی دیده می‌شود. قضاوت دور از ذهنی نیست اگر بگوییم ارتباط لیونل مسی با آرایشگرش به دیدارهای هر چند وقت یك بار محدود می‌شود و به‌عنوان یاری دلسوز در این رقابت سرسختانه با رونالدو حضور ندارد. در نقطه مقابل كریستین رونالدو و مدل موهایش، الگویی برای پسران جوان و عاشق فوتبال است كه همراه ستاره مادریدی مدل موهای خود را تغییر می‌دهند.

گل سوم؛ گل به خودی
تا اینجای مسابقه، مسی حضور ناموفقی داشته و با دو گل خورده عقب است اما یك حضور درخشان می‌تواند نتیجه بازی را عوض و گل‌های خورده را جبران كند. حضوری كه كارشناسان توقع داشتند در مسابقات توپ طلایی امسال مسی از خود نشان دهد. مسابقه توپ طلایی از سال 2010 برگزار می‌شود و لیونل مسی آرژانتینی سه سال پیاپی برنده یك گوی طلایی بوده است اما در كنار تحسین‌های حرفه‌ای، نحوه لباس پوشیدن او در مراسم رسمی همیشه مورد انتقادات شدید واقع شده است؛ كتی با خال‌های سفید یا كت و شلواری قرمز به هیچ وجه مناسب حضور در چنین مراسمی نیست و اگر این بازیكن فوتبال، مشاوری كاربلد برای انتخاب لباس در كنار خود داشت، بی‌شك این نكته را به او تذكر می‌داد.

البته یادآوری این نكته ضروری است كه كت و پاپیون خالخالی مسی، طراحی و دوخت دلچه‌اندگابانا، برند لوكس ایتالیایی بود. بعد از انتقاداتی كه در این سال‌ها به نحوه لباس پوشیدن او شد، انتظار می‌رفت امسال با كت و شلواری در خور این مراسم حاضر شود و اگر خلاقیتی در این زمینه ندارد از سنت كت و شلوار مشكی پیروی كند اما در كمال ناباوری علاقه‌مندان فوتبال و طرفداران كاپیتان تیم ملی آرژانتین، مسی باز هم با كت و شلواری رنگی حاضر شد؛ البته این بار با رنگی تیره‌تر كه مابین قهوه‌ای و مسی بود.

قضاوت با شماست، در چنین شرایطی آیا مدال خوش‌پوشی را نباید در دستان كریستین رونالدویی قرار داد كه با یك دست كت و شلوار خوش‌دوخت مشكی در مراسم حاضر شده بود. کریستین سال گذشته هم كت و شلواری مشكی با پیراهن سفید و پاپیون به تن داشت كه البته  از پارچه براق برای دوخت آن استفاده شده بود. كت و شلوار امسال او با پارچه مات مشكی، یقه باریك و تك دکمه، ست كاملی بود كه جای هیچ ایرادی باقی نمی‌گذاشت.

رقابت برسر خوش‌پوشی دو بازیكن مطرح این روزها را می‌توان تا بی‌نهایت ادامه داد ولی بهتر است با هتریك رونالدو، سوت پایان مسابقه را بزنیم چون باتوجه به دقت نظری كه فوتبالیست پرتغالی در انتخاب لباس‌هایش دارد و خوش‌پوشی كه مرور ساده عكس‌هایش در برنامه‌های مختلف نشان ‌می‌دهد، بهتر است لیونل مسی آرژانتینی، زمین را به‌نفع رقیب كارآزموده ترك كند و قید عنوان «ستاره خوش تیپ فوتبال» را بزند.

نقد بازی
رقابت خوش‌پوشی كریستین رونالدو و لیونل مسی مثل مسابقه فوتبال میان تیم رئال مادرید است با یك تیم محلی؛ بازی با نتیجه از قبل معلومی كه كمتر فوتبال‌دوستی علاقه‌ای به دیدن آن دارد. مهاجم تیم پرتغال، علاوه بر ستاره ورزشی بودن، بازیكنی پابه‌توپ در دنیای لباس است.

او چندی پیش برندی با عنوان ورزشی خودش CR7  به راه انداخت. برندی كه در ابتدا لباس‌های زیر مردانه تولید می‌كرد و بعد كفش‌های اسپرت و رسمی مردانه را هم به تولیدات خودش اضافه كرد. به كسانی كه اخبار دنیای لباس را پیگیری می‌كنند، پیشنهاد می‌كنیم نام این برند را به خاطر بسپارند چون بی‌تردید با كم رنگ شدن این ستاره در دنیای فوتبال، این بخش از فعالیت او پررنگ‌تر خواهد شد و توسعه پیدا خواهد كرد.


اخبار ورزشی  - ایدال ,برترینها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------