لزوم کاهش سهام سرخآبی ها در کنار تعدیل شرایط



اخبار,اخبارورزشی,خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم گفت: لازم است شرایطی برای خریداران گذاشته شود که ضمن ارائه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت، توانایی ایجاد پیشرفت در این دو باشگاه را داشته باشند.

بهروز جعفری در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از دولت گذشته مطرح بود، گفت: واگذاری امری اجتناب ناپذیر است که باید هرچه سریع تر انجام شده و این دو باشگاه از زیر پوشش دولت خارج شوند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس هشتم شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اینکه این دو باشگاه تا کنون به فروش نرسیده به خاطر قیمت بالای پایه آن است که لازم است هیأت واگذاری در آن تجدید نظری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط واگذاری بدون تغییر قیمت تعدیل شده است، عنوان کرد: شرایط به گونه ای تعدیل شده است که به جای کاهش قیمت، دو باشگاه به صورت اقساطی در مزایده دوم واگذار شود.

جعفری ادامه داد: خریداران دو باشگاه مشتریان خاصی خواهند بود چرا که حتی پرداخت قسط اول آن که مبلغی بالغ بر 40 درصد 290 میلیارد تومان است، قیمت بالایی است و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

وی در ادامه تأکید کرد: لازم است شرایطی برای خریداران گذاشته شود که ضمن ارائه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت، توانایی ایجاد پیشرفت در این دو باشگاه را داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی در پایان در خصوص برخی شائبات پیرامون دخالت نزدیکان وزارت ورزش و جوانان در خرید سهام سرخآبی ها، خاطرنشان کرد: طبیعی است که بنگاه های اقتصادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم زد و بندهایی خواهند داشت چرا که در عالم اقتصاد افراد به دنبال نفع اقتصادی خود هستند اما به طور مستقیم نمی توان گفت این بنگاه ها نزدیک به وزارت ورزش و جوانان هستند.

اخبار ورزشی  -  خانه ملت 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------