درخشان؛ نمی خواهم استعفا بدهم و تا ته خط با پرسپولیس هستم / یک روز می شوی فرگوسن و روزی دیگر کریم شیره ای!



اخبار,اخبارورزشی,حمید درخشان

سرمربی پرسپولیس گفت: «وضعیت بدنی بچه‌ها خیلی عالی شده است. از آن گذشته لخویا هم شوکه شده بود و باید باز هم گل می‌زدیم.»

  پرسپولیس برد، لخویا باخت و حمید درخشان هم پس از مدت‌ها تشویق شد! همه این اتفاقات سه‌شنبه گذشته اتفاق افتاد.

اظهارات درخشان بعد از خوابیدن سر و صداها را در زیر می خوانید.

* حالا که یک روز از بازی گذشته، فکر می‌کردید لخویا را ببرید؟
- دست همه بچه‌ها درد نکند. خداوکیلی کار بزرگی کردند. یک بازیکن لخویا به اندازه کل پرسپولیس و بازیکنان و مربیان آن قیمت دارد. شما لابد بهتر از من می‌دانید، همین میشل لادروپ سرمربی تیم قطری برای یک سال 3.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد اما همه اینها خواست خدا بود که جنگ دارا و ندار را ببریم.

 * خودتان علی کریمی و مهدوی‌کیا را به استادیوم آزادی دعوت کردید؟
- از طریق رسانه‌ها از همه پیشکسوتان پرسپولیس دعوت کردم که بیایند و این دوستان و سایر عزیزان پیشکسوت مثل پنجعلی، پیوس‌، فنونی‌زاده، عابدزاده، بزیک و ... هم آمدند. البته علی کریمی را از طریق یکی از دوستان صمیمی‌اش دعوت کردم.

* دکتر مهدی خانبانی؟!
- بله، بنده خدا شب قبل از بازی با لخویا به هتل لاله آمد و خیلی به ما از لحاظ روحی و روانی کمک کرد. او یک روانشناس خبره است که پیش از بازی در دربی هفتاد و نهم هم به محل اردوی ما آمده بود و جا دارد از دکتر خانبانی تشکر کنم. از او خواستم علی کریمی را به استادیوم بکشاند و علی هم معرفت به خرج داد و سایر دوستان را آورد. از همه این عزیزان تشکر ویژه دارم.

* انصافاً چند سالی بود که چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودیم. علی پروین هم به ما گفت که پرسپولیس دهه 60 را دیدم. ماجرا چه بود؟
- خواستن، توانستن است. خودم هم پرسپولیس را این‌طوری ندیده بودم اما سوای مسائل تاکتیکی و تلاش بچه‌ها آنچه در پیروزی ما تأثیر بسزایی داشت، تشویق و حمایت 30 هزار هوادار پرسپولیسی بود. شما نمی‌دانید حضور پرشور طرفداران چه انرژی مثبتی به تیم می‌بخشد.

* و شُدید حمید خان فرگوسن!
- لطف تماشاگران بود. من همان حمید درخشان قبلی هستم و ادعایی هم ندارم اما این خاصیت فوتبال ایران است که یک روز فرگوسن می‌شوی و روز دیگر کریم شیره‌ای ...!

 * مثل اینکه هنوز دلخور هستی؟
- نه،‌ از چه کسی دلخور باشم؟ بدشانسی سراغ ما آمده بود و توپ‌هایمان گل نمی‌شد. بالاخره یکسری هم انتقاد می‌کردند و ... اصلاً دوست ندارم به آن اتفاقات فکر کنم. باز هم ممنون مردم و تماشاگران پرسپولیس هستم.

* در رختکن حرف خاصی زدید که پرسپولیس زیر و رو شد؟
- نه، فقط اشکالات تیم را گوشزد کردیم و نقاط ضعف حریف را یادآور شدیم. بچه‌ها خیلی غیرت و تعصب نشان دادند و بالاخره هم مزد زحمات خود را گرفتند.

* اینکه پرسپولیس به رغم زدن 3 گل باز هم سیراب نشده و عطش گلزنی داشت هم در نوع خود خیلی قابل تأمل بود!
- وضعیت بدنی بچه‌ها خیلی عالی شده است. از آن گذشته لخویا هم شوکه شده بود و باید باز هم گل می‌زدیم که البته با بدشانسی و کمی بی‌دقتی بچه‌ها هدر رفت.

* یکی از این موقعیت‌ها را امید عالیشاه به بیرون زد. پس از خراب کردن آن موقعیت تک به تک، داشتید با او حرف می‌زدید. چه گفتید؟
- به امید گفتم که کاش به جای روی پا با داخل پا ضربه می‌زدی و گل می‌شد اما فدای سرش! امید عالیشاه یکی از دونده‌ترین و بهترین بازیکنان پرسپولیس است که در طول مسابقات هرگز کم نمی‌گذارد و مقابل لخویا هم خیلی خوب کار کرد.


* شایعه شده بود که احتمال دارد استعفا بدهید. آیا این حرف‌ها را تأیید می‌کنید؟
- هرگز! همان طور که در زمان باخت اعلام کردم، اهل عقب‌نشینی نیستم، حالا هم چنین عقیده‌ای دارم. نمی‌خواهم استعفا بدهم و تا ته خط با تیم پرسپولیس و بازیکنانم هستم.

* با این برد، برانکو و قطبی هم منتفی شدند؟
- درباره برانکو و قطبی هیچ حرفی ندارم بزنم!

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------