مداح مشهور پرسپولیسی: اجازه نمی دهم که توی خانه ما بساط برنامه 90 راه بیفتد!



اخبار,اخبارورزشی, سعید حدادیان

مداح معروف کشورمان گفت: «کاری ندارم که این برنامه اسمش 90 است، صد یا هشتاد! حرف من این است که وقتی علی دایی را می بریم توی این برنامه تا از ناراحتی رگ گردنش بزند بیرون و حرص بخورد چه فایده ای دارد؟»

 حاج سعید حدادیان در حالی از علاقه اش به رنگ قرمز و آبی صحبت نمی کند که با لطیفه جالبی اعلام می کند که پرسپولیسی است: «به زنبور عسل گفتند چرا عسل نداری؟ گفت هر چی گل بوده استقلال خورده؟»

وی که در نوجوانی اهل فوتبال بوده، هر هفته هم سری به سالن های ورزشی می زند و البته این بار ورزش کردن حاج سعید همراه شد با یک مصاحبه فوتبالی که در ادامه می خوانید:

* شنیدیم که فوتبال هم بازی می کنید؟
- اگر وقت بشود گه گاهی می رویم و با بچه ها فوتبال بازی می کنیم. در نوجوانی هم من فوتبال بازی می کردم و به این رشته علاقه دارم. الان هم پسرهای من خیلی فوتبال را دوست دارند. محمدحسین خیلی دوست داشت که فوتبالیست شود. محمدمهدی، پسر بزرگ من دروازه بانی می کرد. حتی دخترهای من پرسپولیسی و استقلالی هستند و گاهی با هم دعوایشان می شود. من در مورد لطیف زنبور عسل هم شوخی کردم و شما می توانید آن را در مورد پرسپولیس هم استفاده کنید! (خنده) البته این را هم بگویم که امیر قلعه نویی دوست و بچه محل من است و من همیشه دوستان خوبی در هر دو تیم داشته ام.

* می گفتند که با برنامه 90 هم رابطه خوبی ندارید!
- (خنده) بدون رو در بایستی من اجازه نمی دهم که توی خانه ما بساط برنامه 90 راه بیفتد!

 * چرا؟
- اول اینکه من به شما بگویم مجری 90، خیلی قوی و کاربلد است ولی من معتقدم که می بایستی از قهرمانان ما سیانت شود. باید شخصیت آنها حفظ شود. اینکه توی عرصه فوتبال یک نفر با یک نفر دعوایش می شود و بعد هم آشتی می کند و همه چیز حل می شود، نباید تا این حد بزرگ شود و به آن پرداخته شود. شاید یکسری اتفاق ها که توی ورزشگاه ها می افتد همان جا تمام شود و داستان اینقدر بزرگ نشود ولی در این برنامه ماجرا عوض می شود و به شدت به آن پرداخته می شود.

 

حمید استیلی که بچه محل ما هم  هست می رود و آن گل را به آمریکا می زند. مقام معظم رهبری جوری پیشانی ایشان را می بوسد که خود من رشک بردم. حالا اینکه ما بخواهیم بگردیم و ببینیم که استیلی کی و کجا و چه ضعفی داشته و توی مربی گری اش چه کار کرده که بخواهیم آن را بزرگ کنیم و نشان دهیم کار درستی نیست. در مورد خداداد عزیزی هم همینطور. نه اینکه او دوست من باشد، بحث این است که او گلی زده که دو قاره را خوشحال کرده. حالا اگر یک روز خداداد با یکی دعوایش شد، ما باید رویش زوم کنیم و او را خراب کنیم؟ دوست دارم بدانم بررسی این دعوا چقدر فایده دارد؟ من کارشناس ورزشی نیستم و اگر این حرف ها را می زنم فقط نظر شخصی است و حرف دل خودم است.

 * ماجرای تماس تان با علی دایی چه بود؟
- یک بار علی دایی گلی به کویت زد که همه بدنش را خرج زدن آن گل کرد و حتی آسیب جدی دید. علی دایی یک شخصیت جهانی است و همه توی دنیا او را می شناسند. شما بروید توی بازار ابوسفیان مکه. جایی که اکثر فروشنده ها وهابی هستند و حتی دنبال یکسری چالش ها هستند و می خواهند دعوا راه بیندازند. اما همان ها تا اسم علی دایی می آید، حرفشان عوض می شود و در مورد فوتبال حرف می زنند. همان ها به خاطر اسم علی دایی می فهمند که ما ایرانی هستیم. من کاری ندارم که این برنامه اسمش 90 است، صد یا هشتاد! حرف من این است که وقتی همین علی دایی را می بریم توی این برنامه و کاری می کنیم که از ناراحتی رگ گردنش می زند بیرون و حرص می خورد چه فایده ای دارد؟ بابا این علی دایی یک سرمایه ملی است. کسی است که بعضی ها ایران را با او می شناسند. حرف من این است که چرا باید یکی مثل دایی را اینجوری حرص داد. من حتی با دایی تماس گرفتم و خواستم که توی این داستان ها وارد نشود تا خدای نکرده دچار حاشیه نشود.

 * خوب است که مسائل فوتبال را تا این حد دنبال می کنید.
- فکر نکنید که من فقط دنبال این حرف ها هستم. همین چند وقت پیش چیزی از فوتبالی ها شنیدم که اگر زورش را داشتم و می توانستم دخالت کنم، وارد می شدم و حق اینها را می گرفتم. همین چند وقت پیش شنیدم که یکی از دوستان فوتبالی می گفت هنوز حق و حقوق شان را که فیفا بابت رفتن به جام جهانی داده، پرداخت نکرده اند! خب این بیت المال است و باید پرداخت شود. این حق فوتبالیست هاست و نباید نادیده گرفت چون اینها راضی نیستند. من اینها را از زبان خداداد عزیزی و آن مربی برزیلی شنیدم و دلم سوخت. الان اگر شما یادت برود پول آب و برق را بدهی قطع می کنند، پس با این حساب چرا نباید پول این دوستان داده شود. البته اینها به من ربطی ندارد و اگر حرفی می زنم فقط از روی دلسوزی است.

 اخبار ورزشی  -  تی وی پلاس
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------