آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

درخشان؛ طرح دوباره اسم برانکو و قطبی خجالت آور است



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس<p style=

 سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «آنهایی که می گویند شبیه تیم کی روش بازی کردیم خواب بودند و فوتبال ما را ندیدند.»

 حمید درخشان در بدو ورود کاروان سرخپوشان به ایران پس از پیروزی مقابل بنیادکار اظهار داشت: «بازی سنگینی مقابل بنیادکار داشتیم. زیر فشار بودیم و در مجموع توانستیم بازی را کنترل کنیم. خیلی سال بود پرسپولیس در ازبکستان نتیجه نمی گرفت. ما مقابل بنیادکار مقتدرانه و فکورانه بازی کردیم. خوشحالم با دست پر از ازبکستان برگشتیم و با کسب دومین برد باعث خوشحالی هواداران شدیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم.»

 وی افزود: «راه دشواری پیش روی ماست. باید از فردا کارمان را برای مسابقات حساس بعدی در آسیا و لیگ برتر آماده کنیم. هرگز در باد برد مقابل بنیادکار نخواهیم خوابید.»
 
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل النصر گفت: «النصر حریف سنگینی است. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در آنجا بگیریم. هدف ما این است که در همین دور رفت صعودمان به مرحله بعدی را قطعی کنیم، اگر چه کار سختی است چون النصر تیم قدرتمندی است اما امیدوارم فوتبال خوبی انجام دهیم.»

درخشان درباره اینکه با این دو برد توقعات از پرسپولیس بالا رفت بیان داشت: «در لیگ برتر، تیم ها بسته بازی می کنند و خیلی باز بازی نمی کنند. در لیگ آسیا تیم ها فوتبال بازی می کنند و ما می توانیم توانمندی هایمان را نشان بدهیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از سبک بازی این تیم انتقاد داشتند و آن را شبیه بردهای کی روش دانستند عنوان کرد: «آنهایی که می گویند شبیه تیم کی روش بازی کردیم خواب بودند و فوتبال ما را ندیدند. ما خوب و منطقی بازی کردیم.»

وی درباره اینکه به نظر می رسد با عملکرد موفق گابریل و محمد نوری پرسپولیس راه افتاده است گفت: «این نه به گابریل مربوط است و نه نوری. این به تفکر تیمی برمی گردد. تفکری که بر اساس تاکتیک بنا نهاده شده است و همه می دانند چه وظایفی دارند.»

درخشان درباره اینکه سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس برای لغو بازی نفت مسجدسلیمان مخالفت کرده است تصریح کرد: «خواهش می کنم سازمان لیگ به ما کمک کند. دیدار با النصر برای ما مهم است. اگر قرار بر کمک است الان وقتش است. ما باید 10 هزار کیلومتر روی هوا باشیم و خستگی برتن بازیکنان می ماند.»

 وی درباره اینکه آیا موضوعات مربوط به برانکو و قطبی تمام شده است یا نه اظهار داشت: «فکر می کنم این بحث ها باید به پایان رسیده باشد. البته بهتر است این موضوعات را از کسانی بپرسید که آنها را مطرح کردند. از نظر من طرح دوباره این اسامی، خجالت آور است. فوتبال نیاز به زمان دارد. من از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم. برخی می گفتند که ما در گروه مان زنگ تفریح می شویم ولی خدا را شکر این اتفاق نیفتاد.»

 سرمربی پرسپولیس درباره توهین کرار جاسم به فوتبال ایران گفت: «خود استقلال می تواند این مشکل را برطرف کند. باید اخلاق مدار باشیم.»

 درخشان درباره اینکه چه کار کرده که حواشی مربوط به پیام صادقیان به پایان رسیده است اظهار داشت: «ما کار خاصی با صادقیان نکرده ایم. حتما با او پدرانه رفتار می کنم. من پیام را خیلی دوست دارم و به طور حتم به او بازی می رسد.»

  وی درباره تقابل تیمش با تراکتورسازی و اینکه این مسابقه یک بازی آسیایی محسوب می شود یا نه گفت: «درست است هر دو تیم در آسیا حضور دارند اما این مسابقه یک بازی ایرانی است و آسیایی محسوب نمی شود.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------