اقدام بسيار تلخ و زشت عليه بازيكن معروف ليگ‌برتری/ فیلم باباتو فاش می کنیم!



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبالیستها

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مدعی هستند که دلالی و دلال‌بازی را در فوتبال ایران برچیده‌اند.

عليپور دبير سابق ستاد منشور اخلاقي بارها و بارها مدعي شد كه دست دلال‌ها كوتاه شده و حتي نمي‌توانند در اين فوتبال نفس بكشند اما اخيراً يكي از بازيكنان ليگ‌برتر در محفلي‌دوستانه، ماجراي اخاذي يكي از همين دلال‌ها را براي دوستانش تعريف كرده است.

اين بازيكن كه به ناگهان در فوتبال ايران چهره شد و توانست به باشگاه‌هاي بزرگ منتقل شود، به دليل رابطه با يكي از اين دلال‌ها، بلايي سرش آمد كه به قول خودش «تا عمر دارد» فراموش نمي‌كند. ماجرايي كه او تعريف كرده، بسيار تلخ و ناگوار است. كم و بيش شنيده مي‌شد كه بعضي از دلال‌ها براي اخاذي از بازيكنان، آنها را به خانه يا دفتر خود مي‌بردند و فيلم‌هايي از اين بازيكنان تهيه مي‌كردند كه تبديل به اهرمي براي گرفتن پول‌هاي كلان مي‌شد.


جسته و گريخته اخباري در اين زمينه به گوش مي‌رسيد و حتي عليپور دبير سابق ستاد منشور اخلاقي هم اين اخبار را تكذيب نمي‌كرد اما حالا يكي از بازيكنان معروف ليگ‌برتر در اين زمينه دست به افشاگري زده است. او تمام اين اتفاقات را تأييد كرده و گفته چنين بلايي سر خود او هم آمده است. البته بازيكن معروف خودش در فيلم نقشي نداشته بلكه پدرش نقش اول آن را بازي كرده است. او تعريف كرده، در فصلي كه به يكي از باشگاه‌هاي ليگ‌برتري رفته بود، اين دلال ادعا داشت كه بايد بخشي از مبلغ قراردادش را به او پرداخت كند. اين بازيكن هم پافشاري مي‌كرد كه او حقي از انتقالش ندارد. در يكي از روزها دلال معروف، پدر اين بازيكن را به دفتر خود دعوت مي‌كند و فيلم‌هايي از او مي‌گيرد.

دلال پس از آن با بازيكن معروف تماس مي‌گيرد و به او مي‌گويد: «يا پولي را كه مي‌خواهم مي‌دهي يا فيلم پدرت را همه جا پخش مي‌كنم.» بازيكن هم براي جلوگيري از آبروريزي، به حرف دلال گوش مي‌دهد و به دفترش در يكي از نقاط بالاشهر تهران مي‌رود و پول دلال را كف دستش مي‌گذارد. اين بازيكن تعريف كرده كه در آن روزها حتي نمي‌توانست به مسئولان فدراسيون فوتبال مراجعه كند تا اين موضوع را با آنها در ميان بگذارد چراكه در اين صورت آبروي خانواده‌‌اش مي‌رفت. به همين دليل ترجيح داد به خواسته‌هاي دلال تن دهد. اين بازيكن تأكيد مي‌كند كه تنها او با چنين اتفاقي روبه‌رو نبوده و بعضاً بازيكناني بوده‌اند كه از خود آنها در شرايط نامناسب فيلمبرداري شده است تا اخاذي راحت‌تر صورت بگيرد!

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------