حکم نهایی دادسر در پرونده شکایت قلعه نویی از نکونام صادر شد



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

پس از آنکه وکیل سرمربی استقلال اعلام کرد نکونام هیچ مدرکی علیه سرمربی استقلال نداشت و شکایتش را معلق کرد، دادسرای فرهنگ و رسانه به نفع او رأی داد!

به گزارش  خبر ورزشی، پس از چند ماه چالش بر سر مصاحبه‌های جواد نکونام علیه امیر قلعه نویی، دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت قلعه‌نویی را رد کرد.

پیش از این محمد‌‌زاده رئیس کمیته اخلاق که در مراسم عروسی دختر قلعه نویی حاضر شده بود، علیه ایمان موسوی که مصاحبه نکونام را تأیید کرده بود، حکم محرومیت داد.

 بر همین اساس قلعه نویی که احساس می کرد دادسرا هم علیه نکونام رأی خواهد داد، گفت: «خوشحالم که همه فهمیدند صحبت‌های نکونام پایه و اساس نداشت. اگر قانون می‌خواست درست تصمیم‌گیری کند باید بین 2 تا 6 سال محرومیت نصیبش می‌شد. در ادامه هم مردم متوجه خواهند شد کسی که با آبروی مردم بازی می‌کند چه عواقبی دارد هنوز خیلی از مسائل رو نشده است.»

 اما پس از گذشت چند ماه، سرانجام حرف‌های قلعه‌نویی به کرسی ننشست تا دادسرا پس از بررسی لایحه دفاعی نکونام، با استناد به مدارک این بازیکن، شکایت سرمربی استقلال را رد کرده و به نفع نکونام رأی دهد.

 در حکم صادر شده، تمام جملاتی که قلعه‌نویی بابت آنها از نکونام شکایت کرده، ذکر شده بود و نهایتاً در نتیجه‌‌گیری پایانی، جملات کلیدی رأی به چشم می‌خورد: «دفاع مدلل و موجه جواد نکونام باعث شد شکایت علیه او رد شود.»

 قلعه‌نویی با عنوان "افترا"، توهین و نشر اکاذیب" از نکونام شکایت کرده بود. او اعتقاد داشت جملاتی چون «بعد از باخت 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس، رقص و شادی می‌کردند»، «مشکلم وقتی شروع شد به رفیق آقایان سیم کارت ندادم»، «مافیا در فوتبال ایران وجود دارد»، «دو هفته پشت فنس‌ها تمرین لورکوزن را دیدند»، «دوست خانوادگی آقایان از بازیکن پول گرفته بود»، «با بازیکن یقه به یقه می‌شود»، «ترکیب استقلال در قهوه‌خانه فرحزاد لو می‌رفت» و ... توهین، افترا و تهمت است و دادگستری باید جواد نکونام را محکوم و محروم کند.
 
در طول سپری شدن مراحل بررسی پرونده، قلعه‌نویی و وکیلش بارها و بارها علیه نکونام موضع گرفتند و حتی وکیل سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد نکونام تنها با قرار کفالت 50 میلیون تومانی آزاد است.

قلعه‌نویی اعتقاد داشت اول نکونام نسبت‌هایی به او داده که در قانون جرم است، دوم به او حرف‌هایی نسبت داده که در واقع نادرست است و سوم اظهاراتش درباره‌‌اش دروغ بوده است. اما نکونام توانست شکایت قلعه‌نویی در این سه زمینه را رد کند.

 نکونام و رضا حسن‌‌زاده وکیل او روز گذشته مانند ماه‌های گذشته ترجیح دادند سکوت کنند و هیچ حرفی به زبان نیاورند. باید دید واکنش قلعه‌نویی به این اتفاقات چه خواهد بود.


 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------