آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درخشان؛ در برابر تراکتور پرسپولیس آسیایی را خواهید دید



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم اول، نخستین هدف ما در آسیاست.»

سبک بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار شباهت بسیاری به سبک بازی تیم ایران داشت به طوری که پس از بازی بسیاری از برد پرسپولیس به عنوان برد کی‌روشی نام بردند که البته این موضوع چندان به مذاق حمید درخشان خوش نیامده است.

سرمربی پرسپولیس که یکی از منتقدان کی‌روش در رقابت‌های جام ملت‌ها بود معتقد است که قیاس تیم او با تیم کی‌روش منطقی و درست نیست چرا که هر کدام فلسفه خاص خودشان را دارند.

 درخشان که حالا با روحیه‌تر و با انگیزه‌تر از گذشته دیده می‌شود، معتقد است که تیم او می‌تواند با ادامه روند فعلی خود در لیگ برتر نیز نتایج و ناکامی‌های گذشته را جبران کند.

به اعتقاد درخشان، تراکتور می‌تواند اولین قربانی این پرسپولیس احیا شده باشد.

* قطعا باید از نتیجه‌ای که در ازبکستان به دست آوردید خوشحال باشید؟
- قطعا همینطور است. بنیادکار تیم خوبی بود و دیدید که در جریان بازی فشار زیادی آورد تا حداقل نبازد، اما با برنامه بودن ما باعث شد تا آنها را در خانه‌شان ببریم.

 * پرسپولیس برخلاف لیگ تیم دیگری در آسیاست چرا تیم شما آنچنان که باید در لیگ موفق نبوده است؟
- بارها در این باره گفته‌ام. در لیگ حریفان ما برای گل نخوردن می‌آیند و بازی بسته‌ای به نمایش می‌گذارند. ما در لیگ هم همین پرسپولیسی هستیم که دیدید، منتهی رقبای ما تفاوت دارند.

* پس با این تفاسیر نمی‌توان امیدی به موفقیت پرسپولیس در لیگ داشت؟
- نه، با این حرف شما موافق نیستم من مطمئنم که این روند مثبت را ادامه خواهیم داد و در همین بازی پیش رو برابر تراکتور پرسپولیس آسیایی را در لیگ هم خواهید دید.

 * فکر نمی‌کنید این دو برد اخیر باعث شود که بچه‌ها تا حدی لیگ را سبک بگیرند و این موضوع برای شما دردسر ساز شود؟
- من به بچه‌ها گفته‌ام که بنیادکار تمام شد و رفت از حالا باید به فکر تراکتور و پس از آن النصر باشیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای خودمان دست و پا کنیم.

* چه جایگاهی را برای خودتان در آسیا متصور هستید؟
- ما شروع قابل قبولی داشته‌ایم و به تیمم خیلی امیدوارم. با این حال باید پله، پله جلو برویم. صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم اول، نخستین هدف ما در آسیاست. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

* در مورد النصر چطور، شناختی دارید؟
- برای بازی آینده برابر این تیم برنامه‌های خاصی دارم. ابتدا باید تیم را جمع کنیم و تمام تلاشمان را کنیم تا از آن بازی هم با امتیاز خارج شویم.

* خیلی‌ها معتقدند که تیم شما کی‌روشی بازی می‌کند، با این موضوع مشکلی ندارید؟
- فلسفه فوتبالی هر دو تیم با هم متفاوت است و نمی‌دانم چرا پس از هر برد فوتبال تیم من را با تیم کی‌روش مقایسه می‌کنند. این قیاس اشتباهی است که متاسفانه به آن پرداخته می‌شود و آن را قبول ندارم. ما برابر بنیادکار هم نتیجه گرفتیم و هم بازی حرفه‌ای انجام دادیم.

 اخبار ورزشی  - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------