میزبان جام ملت های آسیا مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,جام ملت های آسیا

خروجی جلسه رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نکته بود‌؛ اینکه میزبانی به اماراتی‌ها می‌رسد.

علی کفاشیان به همراه هوشنگ مقدس، مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و مدیر تیم‌ملی فوتبال، به دیدار شیخ‌سلمان رفت.

قبل و بعد از این جلسه، رئیس تلاش کرد تا همچنان از شانس ایران برای گرفتن میزبانی بگوید ولی خروجی جلسه، چیزی جز این نکته نبود‌؛ میزبانی به اماراتی‌ها می‌رسد.

 از همان ابتدا مشخص بود که میزبانی متعلق به این کشور است چون برگزاری بازی‌ها در این کشور، همه‌جوره به نفع کنفدراسیون فوتبال آسیاست. از مسائل مالی بگیرید تا استانداردها و هماهنگی‌ها.

ایران هنوز کوچکترین اقدامی در این زمینه نکرده و نخواهد کرد. کفاشیان هنوز می‌گوید دولت باید همکاری کند اما کوچکترین قدمی در این راه برداشته نشده است.

در هفته جاری نمایندگان کنفدراسیون به ایران می‌آیند تا شرایط را بررسی کنند. در واقع فدراسیون تنها چند روز فرصت دارد که مشکل حق پخش و اسپانسرینگ را حل کند. آنها باید تضمین بدهند که می‌توانند بدون هیچ مشکلی میزبان رقابت‌ها باشند.

 مشکل حق پخش لیگ دو ساله حل نشد، آیا ممکن است مشکل حق پخش بازی‌های جام ملت‌ها، چند روزه حل شود؟ از سویی کنفدراسیون از صدا و سیمای ایران دلخور است.

شیخ سلمان در این‌باره به کفاشیان گفت که حتی پول پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم نداده‌اند و اگر وضعیت همین باشد، تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌ها فصل بعد باید در خارج از ایران بازی کنند.

با جمع‌بندی این مسائل، خروجی جلسه برای کفاشیان یک نکته بود‌؛ اینکه میزبانی به اماراتی‌ها می‌رسد. رئیس در بازگشت به تهران در فدراسیون فوتبال هم میزبانی را از آن آنها دانست و گفت؛ طبیعی است AFC با وجود تلاش‌های ایران، امارات را برگزیند.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------