آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

جوایز نفیس استقلالی ها دردسرساز شد؛ سخنگوی باشگاه برکنار شد



اخبار,اخبار ورزشی,  بهرام افشارزاده

بهرام افشار زاده، سخنگوی باشگاه استقلال را  برکنار کرد. بعد از پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان خبری از قول سید سعید افجه ای بر روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت مبنی بر اینکه هدیه نفیسی به بازیکنان اهدا شده است. اما هدیه نفیسی که سخنگوی باشگاه استقلال وعده داده بود چیزی بیشتر از یک هندزفری نبود و این مسئله باعت دلخوری بازیکنان و مسائل حاشیه ای بسیاری شد.

 مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این خبر به صورت سرخود و بدون هماهنگی بر روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفته گفت: «با مدیر سایت باشگاه استقلال به خاطر درج این خبر برخورد شده است و  آقای افجه ای هم دیگر سخنگوی باشگاه استقلال نیست و تنها عضو هیات مدیره خواهد بود.»

افشار زاده با تاکید بر اینکه درج خبر پاداش بازیکنان، کار اشتباهی بوده، اظهار داشت: «هیات مدیره باشگاه استقلال هیچ مصوبه را برای پاداش به بازیکنان نداشته است و آقای افجه ای هم شخصا نمی تواند به بازیکنان پاداش دهد. این مسئله بدون هماهنگی با من و آقای بابایی مدیر روابط عمومی باشگاه صورت گرفت. ما وقتی از جریان مطلع شدیم خبر پاداش را از روی سایت باشگاه استقلال حذف کردیم.»

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه درباره بازیکن عراقی استقلال، گفت: «به کرار تا امروز مهلت داده شده بود که به ایران بیاید و چنانچه این بازیکن تا فردا به باشگاه استقلال نیاید قطعا به فیفا شکایت خواهید کرد. چرا که باید فرق یک بازیکن منظم و غیر منظم مشخص شود.»

 افشارزاده افزود: «بعضی بازیکنان با وجود اینکه پولی از باشگاه دریافت نکرده اند و نیمکت نشین هستند، در حال حاضر در تمرینات تیم شرکت می کنند. جاسم کرار هم باید در تمرینات شرکت کند اما متاسفانه ده روز غیبت داشته و چنانچه این مسئله ادامه داشته باشد ما به شدت با او برخورد می کنیم.»

 اخبار ورزشی  -  شفقنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------