آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

قطع همکاری اسپانسر با باشگاه استقلال



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال استقلال

اسپانسر باشگاه استقلال با اين باشگاه قطع همکاري کرد و آبي‌پوشان از چهارشنبه با حامي مالي جديد امورات خود را پيش مي‌برند.

به گزارش فارس، پس از اتفاقاتی که پیرامون عدم پخش بازی‌های استقلال در این فصل توسط صدا و سیما در مقطعی از زمان رخ داد و همچنین مشکلاتی که بین حامی مالی باشگاه استقلال و اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه رخ داد حالا دیگر اسپانسر این باشگاه با استقلالی‌ها قطع همکاری کرده و سبک‌‌دست نماینده اسپانسر آبی‌پوشان این موضوع را به اطلاع بهرام افشار‌زاده رسانده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال طی چند روز گذشته مذاکرات لازم را با حامی مالی این باشگاه انجام داده و به احتمال فراوان روز چهارشنبه قراردادی جدید بین باشگاه استقلال و اسپانسر این باشگاه امضا خواهد شد و قرار است حامی مالی جدید استقلالی‌ها مبالغی را به این باشگاه تزریق کرده تا به بازیکنان پرداخت شود.

اسپانسر استقلال در ابتدای فصل مسئولیت اسپانسری استقلال را برعهده گرفت و مقرر شد که تا پایان فصل نزدیک به 20 میلیارد تومان به باشگاه استقلال تزریق شود که البته نیمی از راه پیش رفت و در ادامه همکاری طرفین به بن‌بست خورد.

قرار است که چهارشنبه هفته جاری در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد چگونگی قطع همکاری با اسپانسر قبلی و نحوه همکاری با اسپانسر جدید، مباحث اصلی صورت بگیرد و گزارش ها ارسال شود.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------