آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تفاوت فاحش کارنامه درخشان و دایی در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

دایی در پایان هفته هفتم نیم‌فصل نخست 8 امتیاز داشت و درخشان در پایان هفته هفتم نیم‌فصل دوم تنها 4 امتیاز دارد.

 به گزارش جام نیوز، علی دایی در شروع لیگ با پرسپولیس از 7 بازی 8 امتیاز گرفت اما حمیدرضا سیاسی رئیس هیات‌مدیره وقت باشگاه‌پرسپولیس از نتایج تیم راضی نبود و دایی را برکنار کرد چرا که معتقد بود آن نتایج در شأن پرسپولیس نیست تا حمید درخشان که بارها در مصاحبه‌های گوناگونی مدعی شده بود نسخه پرسپولیس در دستان اوست جای شهریار را بگیرد، به این امید که سرخ‌پوشان تهرانی بار دیگر اوج بگیرند.

 امروز و بعد از گذشت چند ماه وقتی نگاهی به نتایج پرسپولیس در نیم‌فصل دوم می‌اندازیم، متوجه می‌شویم این تیم با هدایت حمید درخشان در 7 بازی اول خود در نیم فصل‌دوم تنها 4 امتیاز کسب کرده؛ یعنی آماری بسیار ضعیف و ناامیدکننده اما همچنان درخشان سرمربی پرسپولیس است و به کارش ادامه می‌دهد.

تنها نکته امیدوار کننده درخشان، نتایج خوب تیم او در لیگ‌قهرمانان‌آسیا است که پرسپولیس در 2 بازی اول خود مقابل لخویای‌قطر و بنیادکار ازبکستان پیروز شده و 6 امتیاز کسب کرده اما در لیگ‌برتر ایران، درخشان بسیار ضعیف کار کرده چراکه از 15 بازی که هدایت این تیم را برعهده داشته، تنها 18 امتیاز کسب کرده و این آمار ضعیف نمی‌تواند امید را در دل هواداران این تیم بزرگ و پرطرفدار زنده نگه دارد.

 البته باید به پیروزی درخشان در دربی‌تهران هم اشاره کنیم که توانست قلعه‌نویی و شاگردانش را در بازی بزرگ سال شکست دهد اما در مجموع نتایج درخشان در لیگ‌برتر به هیچ‌وجه نتوانسته انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند.

 * یک آمار تکان دهنده از پرسپولیس
تراکتورسازی در حالی روز یکشنبه بر پرسپولیس غلبه کرد که این تیم در بازی رفت نیز در تهران از سد سرخپوشان گذشته بود. تا اینجای کار تراکتور سومین تیمی است که مقابل پرسپولیس "دبل" می‌کند و هر 6 امتیاز دو بازی رفت و برگشت را می‌گیرد.

پیش‌تر فولاد و ملوان نیز چنین کرده بودند. علی دایی در پایان هفته هفتم لیگ امسال به علت پذیرفتن شکست برابر فولاد، ملوان و تراکتور از سمتش اخراج شد و جالب اینکه درخشان نیز در دور برگشت به هر سه این تیم‌ها باخته است!

 سرخپوشان در حال حاضر تنها 2 امتیاز بیشتر از ملوان دارند و در فاصله‌ای 7 امتیازی با قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برند.

 * آخرین شاهکار حمید درخشان
بعد از حذف تیم ملی کشورمان از جام ملت‌های آسیا، حمید درخشان به تندی به کی‌روش حمله کرد. یکی از سوژه‌های سرمربی پرسپولیس برای انتقاد از کارلوس کی‌روش این بود که او به عراق و مربی تازه‌کارش باخته است.

 درخشان در این مورد خطاب به مربی پرتغالی گفت: «هر چه باشد من به مربی 45 روزه نمی‌بازم!» با این وجود جالب است بدانید تونی اولیویرا که توانست در تبریز دهمین شکست فصل پرسپولیس را به این تیم تحمیل کند، تنها 22 روز پیش هدایت تراکتورسازی را پذیرفته بود!

 در حقیقت قرارداد یک‌ونیم ساله تونی اولیویرا روز 25 بهمن به امضا رسید و نامبرده روز 17 اسفند توانست از سد سرخپوشان تهرانی بگذرد.

 درخشان در این فصل به فیروز کریمی و حسین فرکی هم در حالی باخته است که آنها مدت بسیار کوتاهی بعد از تحویل گرفتن ملوان و سپاهان به مصاف پرسپولیس آمده بودند.


  اخبار  ورزشی -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------