اعتراف مورینیو پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا



اخبار,اخبارورزشی, رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا

ژوزه مورینیو می‌گوید تیمش شایسته صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نبوده است.

به گزارش ایسنا، پس از تساوی دو بر دو چلسی برابر پاری‌سن ژرمن که به حذف آبی‌پوشان لندنی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجامید، ژوزه مورینیو گفت که تیمش شایسته صعود از این مرحله نبوده است. سرمربی پرتغالی چلسی گفت: ما باید هم مجازات می‌شدیم. از نظر من بازیکنان وقتی تیم حریف ده نفره می‌شوند باید احساس مسولیت بیشتری کنند. وقتی ما دو بار پشت سر هم از روی کرنر گل می‌خوریم، این یعنی اینکه ما تمرکزمان کم است، یعنی اینکه مسوولیت‌پذیری‌مان کم بوده. واقعیت این است که ما شایسته صعود به مرحله بعد نبودیم.

مورینیو ادامه داد: در کارهای انفرادی به اندازه کافی خوب نبودیم. وقتی یک تیم نمی تواند روی دو کرنر به خوبی دفاع کند و دو گل از این منطقه می‌خورد، حتما آن تیم شایسته برد نبوده است. ما نتوانستیم در خانه، با یک بازیکن بیشتر پیروز شویم و نتوانستیم فشار حریف را کنترل کنیم، بنابراین استحقاق ما همان نتیجه‌ای است که آخر بازی ثبت شد.

او درباره توصیه‌اش به بازیکنان چلسی هم گفت: بعد از بازی به بازیکنان تیم گفتم که الان دیگر وقت صحبت کردن درباره بازی نیست. برای من هم این نمایش جای تعجب داشت. من هم ناامید هستم اما همیشه تلاش می‌کنم مثبت فکر کنم. وقتی حریف بهتر از ما بود اولین احساسم این است که بگویم استحقاق باخت را داشتیم و تحلیل بازی، قدم بعدی است. ما باید در لیگ برتر قهرمان شویم. وضعیت‌مان هم خوب است و الان فرصتی برای گریه کردن وجود ندارد.

 

 اخبار ورزشی  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------