آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش باشگاه استقلال به یک بیانیه



اخبار,اخبارورزشی,بیانیه‌افجه ای

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اظهارات عضو سابق هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه استقلال نسبت به بیانیه صادر شده از سوی سید سعید افجه‌ای، عضو سابق هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

در پی اظهارات روزهای گذشته سید سعید افجه‌ای علیه باشگاه استقلال، این باشگاه تمایلی به پاسخگویی نسبت به آن اظهارات نداشت اما بیانیه اخیر نامبرده حائز نکاتی است که جهت تنویر افکار عمومی باید نسبت به آن مسائلی اشاره شود.

1- آقای افجه‌ای به عنوان عضو علی البدل در هیات مدیره استقلال حضور داشته و حکم ایشان را وزیر محترم ورزش و جوانان صادر کردند، طبیعی است که امروز هم با حکم ایشان از سمتشان برکنار شوند.

2- بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال از جایگاه مشاورت وزیر و پیرو جلسه خود با وزیر محترم درخواستی را از ایشان داشتند و خواهان لغو حکم عضو علی البدل بودن سید سعید افجه‌ای شدند که آقای گودرزی هم به پیشنهاد مشاورشان پاسخ مثبت دادند. به این ترتیب با لغو حکم نامبرده، خود به خود سخنگویی افجه‌ای هم در باشگاه استقلال لغو شد و مدیرعامل استقلال هم جهت اطلاع و احترام به سایر اعضای هیات مدیره از طریق تماس تلفنی این مسئله را به دیگر اعضا اطلاع داد.

3- بنا به گفته‌های جناب آقای امیررضا خادم، برخی از اعضای هیات مدیره استقلال قرار بوده به باشگاه استقلال کمک مالی کنند. از جمله آقای افجه‌ای که قرار بود یک میلیارد تومان به صورت مستقیم به باشگاه استقلال پرداخت کند اما متاسفانه یک ریال هم تا به امروز از سوی او به استقلال پرداخت نشده است.

4- طبیعی است با توجه به علاقمندان زیاد به استقلال و حضور در هیات مدیره استقلال، قطعا حضور افجه‌ای باید به صلاح استقلال باشد. به این معنا که نامبرده باید در یکی از حوزه‌های اقتصادی، مدیریتی یا فنی به تیم کمک می‌کرد اما همانطور که پیش‌تر اشاره شد، وی که در بعد فنی مثل آقایان معینی و پورحیدری توانایی نداشت، باید در بحث مالی به استقلال کمک می‌کرد که این اتفاق هرگز رخ نداد. حال پرسش این است که چرا باید آقای افجه‌ای در هیات مدیره استقلال باقی بماند؟ به صرف هوادار استقلال بودن می‌توان کسی را عضو هیات مدیره استقلال کرد؟ طبیعتاً افراد زیادی هستند که از آقای افجه‌ای استقلالی‌ترند اما کرسی هیات مدیره استقلال محدود است و کسانی می‌توانند در آنجا قرار بگیرند که کمک حال این تیم باشند.

5- آقای افجه‌ای نه تنها هیچگاه به استقلال کمک مالی نکرد بلکه اقدامات او تنها در جهت مصاحبه و کسب شهرت بوده است. افجه‌ای به خوبی می‌داند که عضو علی البدل در جلسه هیات مدیره شرکت نمی‌کند اما بنا به نظر لطف رئیس هیات مدیره، دبیر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به جلسات هیات مدیره استقلال دعوت می‌شد.

6- اعضای هیات مدیره استقلال با حکم وزیر محترم ورزش و جوانان منصوب شده‌اند و امروز وزیر محترم صلاح دانسته که یکی از اعضایی که به تعهداتش عمل نکرده را از عضویت برکنار کند. استقلال ملک شخصی افراد نیست و کسی نمی‌تواند برای ماندن در هیات مدیره این باشگاه از نام بزرگان این تیم خرج کند. برخلاف فرافکنی‌های نامبرده، دلیل برکناری او ماجرای هدایا نبوده بلکه مصاحبه‌های خارج از چارچوب و بدون هماهنگی و خارج کردن اخبار جلسات داخل باشگاه بوده است. وظیفه سخنگو، سخن گفتن در راستای اهداف استقلال است و باید این اظهارات با هماهنگی مدیرعامل باشد، نه اینکه افراد راسا به صحبت کردن بپردازند.

7- یک روز افراد با حضورشان به استقلال کمک می‌کنند و امروز آقای افجه‌ای با نبودنشان به استقلال کمک می‌کنند. این حرص و ولع آقای افجه‌ای برای ماندن در استقلال شائبه‌هایی را در ذهن هواداران و مقامات مسئول ایجاد کرده که جای تعجب دارد. از سویی دیگر بی شک در آینده و در صورت ادامه شایعه پراکنی‌های آقای افجه ای، باشگاه استقلال ناگفته‌های دیگری را درباره او مطرح خواهد کرد.

 

 اخبار ورزشی  -  جام  جم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------