نیازی نیست شما به من درس بدهید



اخبار,اخبارورزشی,افشارزاده

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال، این‌روزها به یک‌سوژه بین‌المللی تبدیل شده است، بعد از برخورد عجیب وی با یکی از خبرنگاران ورزشی، تصویر این حرکت او در شبکه‌های تلویزیونی و اجتماعی پخش شد و کار به خارج از مرزهای کشورمان کشیده شد. مدیرعامل استقلال وقتی متوجه شد این کارش بازتاب جهانی پیدا کرده و به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت با این خبرنگار شوخی کرده است و آنهایی که او را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند از این حرکات انجام می‌دهد؛ اما چندروز بعد با یک‌صحبت دیگر در مورد سیدسعید افجه‌ای، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال، و تمسخر «هیکل» او باعث شگفتی اهالی ورزش و رسانه شد. به‌نظر می‌رسد افشارزاده این‌روزها حال‌وحوصله درستی ندارد و با پرخاشگری جواب منتقدان خود را می‌دهد

. با او مصاحبه کوتاهی انجام دادیم.


 آقای افشارزاده شما سال‌ها در کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه‌برداری حضور داشتید، تفاوت آنها با مدیریت باشگاه استقلال در چیست؟
در کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه‌برداری براساس یک‌اساسنامه و فرم خاصی برنامه‌ها اجرا می‌شود و به‌طورکل غیر از مسوولان، فرد دیگری پیگیری نمی‌کند، اما در باشگاهی مانند استقلال، هیچ قانونی وجود ندارد و از اساسنامه و یک‌نظام قانونمند خبری نیست. شما علاوه‌بر مسوولان، به هواداران هم باید پاسخگو باشید و این کار را سخت می‌کند. به‌طور کل حضور هوادار باعث می‌شود، شما به‌هیچ‌عنوان مستقل از آنها نتوانید تصمیم بگیرید و در هرمساله کوچکی هم باید آنها را در نظر داشته باشید. هواداران همیشه از شما توقع دارند و این موضوع همیشه باعث آزار مدیر می‌شود، اما با تجربه‌ای که من دارم، هیچ خللی در کارم به‌وجود نمی‌آید.


 اوضاع باشگاه به چه صورت پیش می‌رود، از شرایط راضی هستید؟
بزرگ‌ترین مشکل ما بی‌پولی است و داریم با آن می‌سازیم. اسپانسر باشگاه به ما اعلام کرده که دیگر توان پرداخت هزینه‌های باشگاه را ندارد و این موضوع باعث شده تا ما به فکر راه‌های دیگری برای پیداکردن پول باشیم. ازطرف‌دیگر هنوز تکلیف ما مشخص نیست و ما نمی‌دانیم بخش‌خصوصی چه زمانی به باشگاه اضافه می‌شود، اما با توجه به صحبت‌هایی که با وزیر محترم ورزش داشتیم تا تیرماه در خدمت باشگاه استقلال هستم.


  به‌نظر می‌رسید باخت استقلال برابر نفت برای تیم گران تمام شد.
به‌هرحال بازی حساس و سرنوشت‌سازی بود و ما بازی را واگذار کردیم، اما هنوز هفت‌بازی باقی‌مانده و تا پایان کار فرصت باقی مانده است. امکان دارد در این هفت‌بازی، تیم‌های دیگر دچار لغزش شوند و ما بتوانیم صدر جدول را تصاحب کنیم. به نظرم هنوز زود است از قهرمانی ناامید شویم.


 گفته می‌شود علیرضا منصوریان برای فصل بعد جایگزین امیر قلعه‌نویی خواهد شد؟
متاسفانه بنری که بعضی از هواداران ما با خود به استادیوم آوردند باعث حاشیه‌های زیادی در تیم ما شد. در باشگاهی مثل استقلال حاشیه‌ها از بیرون ساخته می‌شود و خیلی راحت وارد باشگاه می‌شود و اوضاع را به‌هم می‌ریزد. من بارها اعلام کردم تا زمانی‌که من در باشگاه استقلال حضور دارم، امیر قلعه‌نویی نیز سرمربی استقلال است. این حرکات هواداران تنها عاملی می‌شود که رقیبان ما سود ببرند، البته این کارها زودگذر است و بعد از دوپیروزی، دوباره همگی طرفدار سرمربی فعلی تیم می‌شوند.


 در روزهای اخیر شما باعث به‌وجودآمدن دوحاشیه در تیم بودید، فکر نمی‌کنید این‌کارها باعث به‌وجودآمدن مشکلاتی در تیم و هیات مدیره می‌شود؟
شما نمی‌خواهد درس بدهید، خودم بلدم چه‌کار ‌کنم. (بعد از این جمله افشارزاده گوشی را قطع کرد.)


 اخبار ورزشی  - شرق 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------