درخشان: با نقشه قبلی بازیکن کلیدی مان را تیکه پاره کردند! / برای 3 امتیاز باید آدم بکشند؟



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی پرسپولیس گفت: «نمی‌دانم آن کسی که گابریل را مضروب کرد، شب راحت سر بر بالین گذاشته است یا نه؟ وجدان هم چیز خوبی است.»

  حمید درخشان به شدت عصبانی است، عصبانی‌تر از همیشه و درصد بیشتری از این ناراحتی به جراحی جمجمه سر گابریل برمی‌گشت. وی معتقد است نفتی‌ها با نقشه قبلی در مسجد سلیمان گابریل را زدند و...

بهتر است باقی حرف‌های درخشان را خودتان در ادامه بخوانید:

* موافقید از بازی با النصر شروع کنیم؟
- نه! (با عصبانیت) دیگر چیزی برای‌مان نمانده است. هر چی داشتیم، توی این سه، چهار بازی گذاشتیم و بازیکن کلیدی‌مان را هم زدند تیکه پاره کردند!

 * منظورتان گابریل است؟
- بله، نفتی‌ها با نقشه قبلی آمدند و او را مصدوم کردند. خداوکیلی انصاف است با آرنج طوری بازیکن حریف را بزنی که سرش بترکد؟!

* شنیدیم پس از مصدومیت هم سنگی به سر گابریل خورده است؛ توضیح می‌دهید؟
- سنگ و پاره آجر و انواع و اقسام الفاظ زشت و زننده و حتی تکه‌ آهن به سمت ما پرتاب کردند!

 * آهن؟!
- بله، نبشی و قوطی و آجر پرت می‌کردند، آن هم جلوی چشم ناظر بازی. من نمی‌دانم معنای آن رفتارها چه بود؟

 * ولی علیرضا فغانی داور بازی گفت برخورد سرهای دو بازیکن کاملاً طبیعی بود و...
- ببخشید آن سر به سر طبیعی بود؟ با آرنج چنان گابریل را زد که دکتر گفت خدا خیلی رحم کرد کور نشد، حالا سر به ‌سر عادی بوده؟! آقای فغانی آن خطای واضح که کارت قرمز مستقیم داشت را ندید و حالا این حرف‌ها را می‌زند؟

 * بالاخره فهمیدید چه کسی گابریل را زد؟
- هافبک‌شان، فکر کنم کیومرث چراغی بود که زد. به نظرم عمدی هم زد. طفلکی گابریل نزدیک بود چشمش را از دست بدهد و آن ‌وقت دوستان این حرف‌هارا می‌زنند.

 * چرا این اتفاقات در مسجد سلیمان برای شما افتاد؟
- به خدا نمی‌دانم. شاید فکر کردند ما عراقی هستیم که هر چه دست‌شان می‌آمد،‌ به سمت‌مان پرتاب می‌کردند.

 * حالا از همه این‌ حرف‌ها بگذریم، در تیمی که 2 بر صفر جلو می‌افتد و نمی‌تواند مقابل تیم 10 نفره این نتیجه را حفظ کند، ‌کادر فنی چقدر مقصر است؟
- (با عصبانیت بیشتر) شما چرا این حرف را می‌زنید؟! توی آن فشار و بمب و ترقه چه انتظاری داشتید؟ نزدیک بود نارنجک به سر امید عالیشاه بخورد! اگر آن نارنجک به سر او می‌خورد، می‌دانید چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؟ آیا در چنین فشاری توقع دارید ما و بازیکنان حالت عادی داشته باشیم؟!

 * بسیار خوب، خیلی‌ها می‌پرسند چرا امید عالیشاه را با آن همه آمادگی نیمکت‌نشین کردید؟
- خواستم کمی به او استراحت بدهم. پرسپولیس 4 بازی خارج از خانه را پشت ‌سر گذاشته بود و لازم بود امید کمی ریکاوری کند اما بالاجبار پس از مصدومیت گابریل، او را به میدان فرستادم.

 * محمدرضا خانزاده چرا آن‌طور توپ را جلوی پای کیوان امرایی انداخت؟
- تقصیری نداشت. محمدرضا آمد توپ را دفع کند که گیر کرد و جلوی پای بازیکن حریف افتاد. این اتفاقات به هر حال در فوتبال پیش می‌آید.

 * این روزها یک سؤال مرتب تکرار می‌شود؛ چرا پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا متفاوت بازی می‌کند؟
- در آن جو شهر مسجد سلیمان اگر بارسلونا هم برود، شکست می‌خورد و امتیاز از دست می‌دهد. نفتی‌ها در شهر خودشان فوتبال بازی نمی‌کنند، می‌جنگند و سنگ‌پرانی می‌کنند! من از مسئولان سازمان لیگ هنوز هم گله‌مند هستم. الان که لیگ تعطیل شده، چه فرقی می‌کرد بازی ما با نفت مسجد سلیمان به بعد از عید موکول می‌شد؟!

* شما فکر می‌کنید دلیل مخالفت با درخواست پرسپولیس برای تعویق بازی با نفت مسجد سلیمان چه بود؟
- عناد و دشمنی با پرسپولیس. در شعار حرف از کمک به پرسپولیس می‌زنند اما در عمل کمر به نابودی تیم ما بسته‌اند.

 * با تمام این تفاسیر قرار است مقابل النصر عربستان چه‌کار کنید؟
- نمی‌دانم. معجزه که نمی‌توانیم کنیم. قرار است توی دهان اژدها برویم در حالی که مجهز نیستیم. بهترین بازیکن‌مان را هم از دست داده‌ایم. احمد نوراللهی را هم تیم امید از ما گرفت و حالا نمی‌دانیم با چه شرایطی برمی‌گردد.

 * جانشین گابریل را پیدا کردید؟
- هنوز هیچ چیزی نمی‌دانم. گیج و منگ شده‌ام. پرسپولیس واقعاً مظلوم است و ما هیچ کس را نداریم که از حق‌مان دفاع کند... الان هم شکایت کنیم، کسی نیست رسیدگی کند. در منطقه میکسدزون به محسن بنگر حمله کردند.

 * مسعود رضاییان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان علیه بنگر حرف زد و همچنین گفت که خوشحال است وقتی می‌بیند پیام صادقیان از فرهنگ صحبت می‌کند. در این رابطه نظری ندارید؟
- باید بگویم آقای رضاییان، شما که فرهنگ بالای خود را در بازی با پرسپولیس نشان دادید، دیگر نیازی نیست از پیام صادقیان 23 ساله توقع فرهنگ داشته باشید. بروبچه‌های پرسپولیس خیلی بافرهنگ‌تر از امثال شما هستند که آن شرایط را تحمل کردند و لطفاً حرف از فرهنگ نزنید. واقعاً برای آقایان متأسفم که به جای عذرخواهی، چنین حرف‌هایی می‌زنند. کاش آقای رضاییان فرهنگ عذرخواهی داشت.

 * راستی شنیدیم گابریل حدوداً 5 هفته دیگر به میادین برمی‌گردد.
- بعید می‌دانم، عمل جراحی جمجمه انجام داده و توی سرش پلاتین گذاشته‌اند. (انگار چیزی یادش می‌آید) آقای فغانی حتی بالای سر گابریل نیامد ببیند چه بلایی سرش آمده است. از آن گذشته بازیکن حریف هم یک عذرخواهی خشک و خالی نکرد. من نمی‌دانم آن کسی که گابریل را مضروب کرد، شب راحت سر بر بالین گذاشته است یا نه؟ وجدان هم چیز خوبی است. برای 3 امتیاز باید آدم بکشند؟ این درست است؟

 * هر چند سؤال ما را جواب ندادید ولی در پایان بار دیگر می‌پرسیم؛ نتیجه بازی النصر عربستان و پرسپولیس چند چند می‌شود؟
- خداوکیلی دست‌مان خالی است. اصلاً نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------