آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کفاشیان: به کی‌روش توهین نشده است/ مگر او بچه است که قهر کند؟



اخبار,اخبار ورزشی,  علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: به کی‌روش هیچ توهینی نشده است و با این صحبت‌ها اشکم را در نیاورید!

به گزارش فارس، علی کفاشیان درباره جلسه شب گذشته کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی گفت: این دو شب گذشته جلسه داشتند و با هم صحبت کردند تا نقطه‌نظرات یکدیگر را به هم بگویند.

وی درباره صحبت‌هایی که از کی‌روش منتشر شده و او گفته که در این جلسه به من توهین شده اظهار داشت: به کی‌روش هیچ توهینی نشده است و با این صحبت‌ها اشکم را در نیاورید!

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه اسدی و کی‌روش برای این بوده که با هم بیشتر آشنا شوند و ما از این جلسات برای همه مربیان می‌گذاریم تا نقطه‌نظرات همدیگر را بدانند و به تفاهم برسند اما من به کی‌روش گفته‌ام که همه مسائل فنی و غیره برای من و اوست و او در مورد این موارد با من در ارتباط است و جلسه دیشب هم برای آشنایی و تفاهم بین این دو بوده و موضوع دیگری نیست.

کفاشیان درباره اینکه جهانبخش و آزمون به تیم امید می‌روند یا نه؟ اظهار داشت: از قبل هم به کی‌روش گفتیم که این مسابقات انتخابی و مهم است و اولویت ما هم با تیم امید خواهد بود و آزمون و جهانبخش برای این مسابقات به تیم ملی امید می‌روند و بعد از آن در خدمت تیم ملی و کی‌روش خواهند بود.

وی در خصوص حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید اظهار داشت: اگر لازم باشد باز هم جلسه می‌گذاریم و اگر کسی خواست به این جلسه بیاید و اگر نخواست نیاید اما امروز هیچ جلسه‌ای با خاکپور نداشتیم و در آکادمی همان جلسه برگزار شد و اگر لازم باشد باز هم جلسه خواهیم گذاشت.

کفاشیان درباره اینکه چرا امروز دستیاران کی‌روش به فدراسیون فوتبال آمدند افزود: نمی‌دانم چرا دستیاران او به فدراسیون آمدند اما می‌خواهیم برای کی‌روش نشست خبری بگذاریم تا او حرف‌هایش را بزند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال آیا کی‌روش قهر کرده است افزود: قهر دیگر چیست؟! مگر کی‌روش بچه است که قهر کند؟!

وی درباره اینکه اسدی به فدراسیون فوتبال آمده تا به کی‌روش سخت بگیرد افزود: اسدی کارهای خودش را می‌کند و کی‌روش هم همینطور و هر کس مسئولیتی دارد که به آن رسیدگی خواهد کرد.

کفاشیان درباره اظهارات خبرنگاری که مدعی شده بود خاکپور گفته جهانبخش و آزمون را به تیم امید می‌بریم تا قدرتمان را نشان دهیم افزود: قدرت‌آزمایی دیگر چیست؟! تصمیم‌گیرنده در این موارد فدراسیون فوتبال است البته برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی همه بازیکنان باید حضور داشته باشد همانطور که مربی می‌خواهد اما قبلاً هم برای بازی با عربستان در کرمان ما آزمون را به تیم پایه دادیم و کی‌روش هم با این موضوع موافقت کرد و الان هم موافقت خواهد کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود چون  عباس ترابیان رابط برگزاری بازی ایران و ایتالیا بوده و به همین دلیل کی‌روش با برگزاری این بازی موافقت نکرده افزود: این حرف درست نیست و کی‌روش گفت که صلاح نیست با ایتالیا بازی کند و بهتر است با کشورهای دیگر رقابت کنیم و ما نظرات فنی را می‌پذیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه آیا بوی رفتن کی‌روش می‌آید اظهار داشت: من که بویی استشمام نمی‌کنم و کی‌روش این روزها در حال استراحت کردن است.

 اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------