کی روش در تعطیلات نقشه می کشد با چه کسی دعوا کند



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

مدیر تیم فوتبال امید گفت: «از کی‌روش تعجب می‌کنم که می‌گوید مربی حرفه‌ای است در حالی که اظهار نظرهای غیرحرفه‌ای می‌کند.»

 حبیب کاشانی درباره آخرین شرایط تیم امید عنوان کرد: «تمرینات تیم زیر نظر محمد خاکپور و سایر اعضای کادر فنی پیگیری می‌شود. روز گذشته برای تهیه زمین تمرینی دچار مشکل شدیم که سرانجام با مساعدت اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی در  اختیارمان قرار گرفت.»

وی درباره اینکه تکلیف حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید به کجا کشیده شد، اظهار داشت: «فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه آن در این باره تصمیم‌گیری خواهند کرد. آنها هستند که تشخیص می‌دهند کدام مسابقه و تورنمنت اهمیت بیشتری دارد و ما منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.»

 کاشانی درباره اختلافاتی که این روزها با کی‌روش پیدا کرده است، تصریح کرد: «من از کی‌روش تعجب می‌کنم که هر روز با یک دشمن فرضی جنگ به راه می‌اندازد، یک روز درخشان، یک روز قلعه‌نویی، یک روز خاکپور، یک روز مایلی‌کهن، یک روز سازمان لیگ و یک روز هم من دشمنان فرضی کی‌روش شده‌ایم. او می‌گوید مربی حرفه‌ای است در حالی که اظهار نظرهای غیرحرفه‌ای می‌کند.»

مدیر تیم فوتبال امید افزود: «مربی باید روی تیمش تمرکز کند اما کی‌روش از انتقال پورعلی‌گنجی به لیگ چین صحبت می‌کند و هنوز از راه نرسیده درباره آزمون و جهانبخش و سایر مواردی که به او ارتباطی ندارد حرف می‌زند. به نظرم او در تعطیلاتی که دارد نقشه می‌ریزد که به چه کسی حمله کند و حالا این دفعه نوبت من شده است.»

کاشانی تأکید کرد: «من فرصت پاسخگویی ندارم و تلاش می‌کنم شرایط مناسب را برای تیم امید فراهم کنم. تجربه نشان داده که مربیان خارجی به فکر منافع ایران نیستند. سکوت من هم نشانگر این نیست که جوابی ندارم و کی‌روش هر چه را شایسته خودش است به ما بگوید. من سکوت می‌کنم تا به تیم امید و منافع ملی ایران کمک کنم.»

وی گفت: «امیدوارم کی‌روش و عوامل اطراف او مانع پیشرفت عملکرد تیم امید نشوند و بهتر است هر فردی کار خودش را پیگیری کند. کی‌روش به وظیفه و کارش بپردازد و ما هم کارمان را دنبال می‌کنیم. من در موقع لازم حرف‌های دیگری دارم که بر زبان می‌آورم.»

کاشانی اضافه کرد: «فعلاً به‌خواست مردم سکوت می‌کنم و امیدوارم دیگر در کار تیم امید دخالت نشود. تصور من این است که مربیان خارجی که در ایران فعالیت می‌کنند به منافع ملی ما نمی‌اندیشند. پس از سال‌ها یک بازیکن از تیم صنعت نفت آبادان به تیم امید دعوت شده اما مربی خارجی این تیم برای ما مشکلاتی را ایجاد کرد. اسکوچیج سرمربی فولاد نیز با تیم امید همکاری نکرد.»

وی یادآور شد: «مربیان خارجی شاغل در ایران احساس خطر می‌کنند که یک تیم کاملاً ایرانی نتیجه بگیرد. با این حال امیدوارم تیم امید فعل خواستن را صرف کند و اگر دوستانی مانند کی‌روش اجازه بدهند نتیجه بگیرد.»

کاشانی با اشاره به حمایت حاج‌رضایی از کادر فنی تیم امید گفت: «از حاج‌رضایی و مربیان لیگ برتری که با ما همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنم. خیلی از تیم‌ها با وجود نیازی که به بازیکنان خود داشتند آنها را در اختیار ما قرار دادند چون منافع ملی برایشان مهم بود اما مربیان خارجی شاغل در ایران به فکر منافع ملی ما نیستند. امیدوارم شرمنده مردم نشویم و در مسابقات انتخابی المپیک در فروردین ماه سال 94 عملکرد خوبی داشته باشیم.»

 اخبار ورزشی  -  تسنیم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------