آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

حمله شدید کاپیتان سابق پرسپولیس به درخشان(+عکس)



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خطاب به سرمربی این تیم عنوان کرد: «حالا که از بی صاحبی تیم و سادگی و احتمالا صداقت حسین هدایتی بار خودتو بستی خواهشا تا بیشتر ازین با آبروی تیم بازی نکردی برو برو برو.»

 بهروز رهبری فرد شب گذشته پس از شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در خاک عربستان، تاب نیاورد و متنی انتقادآمیز در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

 حیف از اینهمه شور، اینهمه احساس، اینهمه عشق هواداران نجیب و وفادار به تیمی که نه صاحب داره، نه سرمربی داره، نه گلر داره، نه مدیریت داره. واقعا نمی دونم این دوستان عزیز پیش وجدان خودشون چند چندن.

هنوزم اونقدر این مردم تیمشون رو دوست دارن که وقتی انتقادی میشه سراسیمه و خاضعانه تقاضا میکنن تیم رو با انتقاد به حاشیه نبرید. اما اون بندگان خدا از کثافتی که در حواشی این پیکر نیمه جان پرسپولیس وجود داره روحشونم خبردار نیست و چه می شود کرد.

اما ای کاش این رفیق شفیق ما اون روز که داشت به خاطر طمعکاری یک ملک مشکلدار رو معامله می کرد و یک میلیارد کلاهشو برداشتن قدری حواسشو جمع می کرد تا امروز مجبور نشه برای جبران اون گندکاریش از طریق برادر زن شفیقش چند تا بازیکن درجه سه رو با پول هدایتی بنده خدا به تیم نحیف پرسپولیس قالب کنه و از پورسانت های پشت پردش ضررها شو جبران کنه.

آخه کدوم آدم عاقلی بهترین گلر لیگ رو میده تا یه فوروارد درجه سه به نام تادئو رو بیاره که خیر سرش مشکل گلزنی تیم رو حل کنه مشکل گلزنی که حل نشد اینم وضع گلر تیمه.

به خدا این دنیا ارزش نداره که به خاطر مطاع دنیوی اینجوری با اعتبار تیم بزرگ پرسپولیس و احساسات چهل میلیون انسان که گناهشون عشق صادقانه به تیمشونه بازی کنید.

آقای محترم و پیشکسوت فکر کنم پرسپولیس دینشو زیادتر از حقت بهت ادا کرد و زندگیتو از ورشکستگی و زندان نجات داد البته که جای دیگری دوباره باید چند برابرشو پس بدی حالا که از بی صاحبی تیم و سادگی و احتمالا صداقت حسین هدایتی بار خودتو بستی خواهشا تا بیشتر ازین با آبروی تیم بازی نکردی برو برو برو و به فکر این باش سال دیگه کدوم تیمو بدبخت کنی.

 آقا من تو یه برهه از این آقا حمایت کردم و از دایی انتقاد؛ الان به صراحت میگم اشتباه کردم و امیدوارم مردم و دایی منو حلال کنن چون فریب ظاهری سازی این آقا رو خوردم.

دایی هر ایرادی داشت سالم بود و مثل مرد پای حرفش واستاد و به هر قیمتی خودشو تیمشو نفروخت اما ...

 

اخبار,اخبار ورزشی, بهروز رهبری فرد

 

 اخبار ورزشی - راه  دانا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------