اتهام دریافت پول غیرمشروع به دستیاران کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

روزنامه ايران ورزشي ادعاکرده است دبيرکل فدراسيون در جلسه با کارلوس کي روش ادعايي درباره درآمدهاي جانبي غيرمشروع دستياران او مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در گزارش ایران ورزشی چنین نوشته شده که : ظاهرا در جلسه ابتدا دبیرکل فدراسیون با آمار و ارقامی که تهیه کرده، به انتقاد از سرمربی تیم ملی می‌پردازد و عملکرد و دستمزد کی‌روش را با برانکو ایوانکوویچ مقایسه می‌کند که این بحث با اعتراض کروش مواجه می‌شود تا سرمربی تیم ملی جملاتی با این مضمون را به میان بیاورد: «من فکر می‌کردم در این جلسه می‌خواهید درباره حقوق و دستمزد دستیاران من صحبت کنید که تا حالا عقب افتاده و پرداخت نشده!»

این کنایه و نیشخند با پاسخی حیرت‌انگیز از سوی اسدی مواجه می‌شود. اسدی گفته است: «دستیاران شما که به اندازه کافی از راه‌های دیگر درآمد دارند!» همین جمله از دبیرکل کافی بود تا کروش از جای خودش بلند شود و با صدای بلند فریاد بزند که شما اتهام می‌زنید و برای این حرف‌های‌تان باید سند و مدرک بیاورید اما اسدی که ظاهرا به پشتوانه اسناد و مدارکی که جور کرده این کنایه را زده بود، با خونسردی جواب سرمربی تیم ملی را می‌دهد: «اولا به اندازه کافی سند و مدرک دارم. درثانی شما در جایگاهی نیستی که اسناد و مدارکم را به شما نشان بدهم. به وقتش اسناد و مدارکم را به مراجعی که باید ارائه کنم تحویل می‌دهم.»

اینها احتمالا بخشی از حقایقی است که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون دیروز ادعا کرد که در آینده افشا خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده: شنیده می‌شود که در جلسه کروش و اسدی، پیرامون دعوت از برخی بازیکنان، خط خوردن بازیکنان دانه درشت و بازی دادن به برخی از بازیکنان بی‌تجربه در جام جهانی هم جر و بحث‌های مشابهی صورت گرفته که اسدی با قاطعیت اعلام کرده سند و مدرک در دست دارد.
 
اخبار ورزشی  -  ورزش سه 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------