آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نکات حیرت انگیز حرف های سرمربی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

عجیب است که استاد، بازی با شیلی و سوئد را نسخه‌ای شفابخش می‌داند، اما وقتی نوبت به ایتالیا و برزیل می‌رسد، تقابل با این تیم‌ها را "بی‌فایده" قلمداد می‌کند!

 کارلوس کی‌روش برای بردن آزمون و جهانبخش به اردوی اروپا اصرار دارد. سخنان کی‌روش بعد از بازگشت به ایران اما، مملو از ابهامات و نقاط عجیب و شگفت‌انگیز است که حتما یک‌بار باید مرور شوند.

 کاش مترجم سینیور یا سایر افراد نزدیک به او، یادش بیاورند که ما متوجه این پارادوکس‌ها می‌شویم و دیگر آنقدر ساده دل نیستیم که هر چه را او گفته بدون چون و چرا بپذیریم.

  داستان مجهول آبروی ایران
کی‌روش در توضیح اینکه چرا برای در اختیار داشتن آزمون و جهانبخش اصرار دارد، ادعا می‌کند آنها با تیم‌ملی بزرگسالان باید به اتریش و سوئد بروند، چون قرار است از آبروی ایران دفاع کنند.

 این قطعا حرف درستی است، اما کاش کی‌روش می‌گفت تیم‌ملی امید از آبروی کدام کشور دفاع می‌کند؟ آیا مبارزه برای حیثیت ایران، تنها منحصر به تیم بزرگسالان است و شامل تیم امید نمی‌شود؟

به هر حال حضور در المپیک قطعا اتفاق مهم‌تری است نسبت به درخشش تیم‌ملی در دو مسابقه دوستانه، آن هم در حالی که تیم بزرگسالان کلی مهاجم دارد و شاید مثلا به یکی مثل جهانبخش آنقدرها فرصت بازی نرسد.
 
* فرق ایتالیا با سوئد چیست؟
حیرت‌انگیزترین بخش از سخنان کی‌روش جایی است که او در مورد بازی‌های دوستانه تیم‌ملی حرف می‌زند. مربی پرتغالی از رویارویی با شیلی و سوئد به‌عنوان فرصتی استثنایی یاد می‌کند که قبلا کمتر در اختیار تیم‌ملی قرار گرفته است.


اما در همین حال وقتی نوبت به توضیح در مورد لغو مسابقه با ایتالیا می‌رسد، چیزی با این مضمون می‌گوید: «این مسابقه چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ مگر وقتی با برزیل بازی کردید، چیزی غیر از باخت 3 بر صفر و از بین رفتن اعتماد به نفس بازیکنان‌تان به دست آمد؟ بهتر است بخشی از پول این بازی را صرف تقویت زیر ساخت‌های فوتبال ایران کنید.»

عجیب است که استاد، بازی با شیلی و سوئد را نسخه‌ای شفابخش می‌داند، اما وقتی نوبت به ایتالیا و برزیل می‌رسد، تقابل با این تیم‌ها را "بی‌فایده" قلمداد می‌کند! این وسط او جواب نمی‌دهد که بالاخره بازی با تیم‌های بزرگ دنیا خوب است یا نه؟ نکند با ایتالیا بازی نکنیم و فردا همین آقای کی‌روش کمبود مسابقات تدارکاتی را بهانه کند؟!

 * خانواده‌ای زیر خط فقر!
کی‌روش همین حالا هم یکی از گران‌ترین مربیان دنیا است. او در جام‌جهانی جزو 10 نفری بود که بیشترین دستمزد را می‌گرفتند. او هم‌اکنون هم قرارداد قابل توجهی با فدراسیون بسته؛ قراردادی که می‌گویند بخش قابل توجهی از آن از طریق فیفا به وی پرداخت شده است.

در چنین فضایی اما کی‌روش به صورت خبرنگاران نگاه می‌کند و می‌گوید پولی سر سفره خانواده‌اش نبرده است! این شب عیدی معلوم نیست باید نگران خانواده کارگران و معلمان متحصن باشیم یا غم اهل و عیال کارلوس را بخوریم؟!

 استاد آنقدر به پول علاقه‌مند است که حتی حاضر نیست استعفا بدهد و وقتی شرایط را باب میلش نمی‌بیند، این شغل را رها کند. او به فدراسیون پیشنهاد می‌دهد اخراجش کنند، بعد ما باید باور کنیم چنین کاراکتری، مفت و مجانی برای ایران کار می‌کند و پولش را ناقص یا با تاخیر می‌گیرد!

 اخبارورزشی  -  روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------