آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سرنوشت با درخشان رفتار خوبی نخواهد کرد



اخبار,اخبارورزشی,نیلسون

نیلسون با اینکه از ایران رفته اما هنوز نتایج پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

نیلیسون، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی بود که به فوتبال ایران آمد ولی با بدترین شرایط ممکن و با بی‌مهری از این تیم کنار گذاشته شد تا سوشا مکانی جانشین این بازیکن شود.

 

نیلسون حالا در مسیر برزیل- پرتغال در رفت‌وآمد است. خانواده‌‌اش در برزیل زندگی می‌کنند و خودش در کشور پرتغال، منزل شیکی دارد. او در آستانه اتمام سال، مصاحبه جالبی با ما کرد که می‌خوانید.

كاملاً از تو بي‌خبريم. چه خبر؟ اين روزها چه كار مي‌كني؟
من خوبم. مثل هميشه شرايط خوبي دارم و در كنار همسرم و ليتيشيا احساس خوشبختي مي‌كنم. باشگاه ورزشي مي‌روم، رژيم غذايي دارم و تمرين مي‌كنم تا از شرايط بدني ايده‌آل، فاصله نگيرم.

گفته مي‌شد مي‌خواهي از پرسپوليس به فيفا شكايت كني؟
نه، اين كار را انجام نداده‌ام. دوست دارم همه چيز با دوستي حل شود نه با دشمني. پرسپوليس و هوادارانش به من لطف زيادي كرده‌اند و حاضر نيستم به خاطر پول، از اين باشگاه شكايت كنم. البته من هم زحمات زيادي براي اين تيم كشيدم كه هواداران تمام آن لحظات و ديدارها را به ياد مي‌آورند. ما در فصل قبل در كنار يكديگر توانستيم به نايب‌قهرماني ليگ برسيم و اين فوق‌‌العاده بود اما به من گفتند ديگر در تيم جايي ندارم.

بعد از آن اتفاق كه در روزنامه خبرورزشي از پرسپوليسي‌ها خداحافظي كردي چه شد؟
دلم را شكستند. هيچ وقت نمي‌توانم كساني كه چنين دشمني‌ای با من كردند را ببخشم. البته موضوع اصلاً به زمان نقل و انتقالات زمستاني ربطي نداشت، از وقتي كادرفني عوض شد، من دچار مشكل بودم. البته مشكل من ارتباطي به حضور سوشا مكاني نداشت، فقط من مي‌گفتم به هر كدام از ما ۴، ۵ بازي پشت‌سر هم اعتماد كنيد، اگر جواب نداديم، ما را كنار بگذاريد. دلم را شكستند. مطمئن باشيد سرنوشت با درخشان و دوستانش رفتار خوبي نخواهد داشت.

انگار هنوز هم شاكي و عصباني هستي؟
تا لحظه‌اي كه نفس مي‌كشم، آن اتفاق يادم نمي‌رود. يك فوتباليست حرفه‌اي، براي هر كاري در زندگي‌اش يك برنامه دارد. من وقتي به ايران آمدم، فكر نمي‌كردم سه سال در اين كشور دوام بياورم. احساسم اين بود كه شرايط براي حضور دوباره‌ام در فوتبال اروپا مهيا خواهد شد و از ايران مي‌روم اما اين‌طور نشد چون علاقه مردم را ديدم.

آنها به من شوق ماندن دادند و به همين علت تصميم گرفتم در ايران، از فوتبال خداحافظي كنم اما به يكباره، يك نفر مي‌‌آيد و با شما چنين رفتاري مي‌كند. چطور مي‌توانم اين مسائل را فراموش كنم؟ دلم شكسته و ديگر حتي رغبتي براي ادامه فوتبال ندارم.


فقط در كنار خانواده‌ام، مي‌توانم آرامش داشته باشم. در ايران كه بودم، يكي از دوستان مي‌گفت بهشت و جهنم در اين دنياست. آن زمان مهدي مهدوي‌كيا بدون خداحافظي رسمي از پرسپوليس رفته بود و بعد هم ديديد چه اتفاقاتي رخ داد. من حالا به اين جمله اعتقاد پيدا كرده‌ام.

بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كني؟
از طريق شبکه‌های اجتماعی بازي‌ها را دنبال مي‌كنم و نتايج را مي‌بينم.

مي‌داني كه اوضاع بهتر نشده؟
بله. البته تا امروز، هرگز آرزو نكردم كه پرسپوليس ببازد به خصوص كه سوشا مكاني درون دروازه اين تيم قرار مي‌گيرد و او دوست من است.

ما در آستانه سال نو در تقويم ايراني هستيم. چه خاطره‌اي از نوروز داري؟
آها! همان كه بايد ۷ نماد را روي ميز بگذاريد! بله من از نوروز در ايران و به خصوص مسافرت به شمال كشورتان خاطرات خوبي دارم. البته قبل از آن بايد يك جشن آتش‌بازي را پشت‌سر بگذاريد. (منظور نيلسون، مراسم چهارشنبه‌سوري بود) قبلاً اين جشن را تجربه كرده بودم و مي‌دانم كه شهر، شبيه ميدان جنگ مي‌شود! اميدوارم ايراني‌ها، به خصوص پرسپوليسي‌ها و البته رقيب‌شان استقلالي‌ها سال خوبي داشته باشند.

فكر مي‌كني روزي به ايران برگردي؟
هيچ چيز نمي‌دانم، شايد روزي اين اتفاق بیفتد اما بدانيد براي هميشه ايران را در قلبم جا داده‌ام.

 

 اخبار ورزشی  -  روزنامه خبر ورزشی  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------