جوسازی های عجیب و خنده دار رسانه های سوئد علیه ایران



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی فوتبال

رسانه های سوئد در اقدامی عجیب سعی كرده اند از بازی دوستانه امشب نهایت سوء استفاده را ببرند.

به گزارش جام نیوز، در آستانه بازی امشب تیم ملی مقابل سوئد، رسانه های سوئد اخباری را منتشر می كنند که غیرواقعی است و برای فوتبالدوستان ایرانی جالب محسوب نمی شود.

* سانسور بازی های تیم ملی به خاطر بازوی اشکان

واقعا نمی دانیم از دست بعضی از این نویسندگان سوئدی چه بگوییم. آنها طوری در مورد ایران مطلب می نویسند که می خواهند تصویر بدی را از کشورمان ارائه دهند اما آنقدر فکت های غیرمنطقی برای مطالبشان می آورند که هیچ کسی حرف آنها را باور نمی کند.

نمونه اش گزارشی است که در سایت aftonbladet منتشر شده و اشکان دژاگه محور این گزارش است.

نویسنده این مطلب مدعی شده که اشکان به خاطر خالکوبی هایش نمی توانسته برای تیم ملی ایران بازی کند اما نیاز تیم ملی به چنین بازیکنی باعث شده تا او با لباس های آستین بلند برای تیم کشورش بازی کند.

 این گزارش وقتی جالب تر می شود که نویسنده اعلام کرده تلویزیون ایران عمدا بازی های تیم ملی در جام جهانی را با چند ثانیه تاخیر پخش می کرده تا بتواند خالکوبی های اشکان را سانسور کند چرا که اشکان در برزیل با پیراهن آستین کوتاه بازی کرده است.

 درست است که اشکان در بازی های ملی اولش برای کشورمان از لباس آستین بلند استفاده می کرد اما او در استادیوم آزادی بدون هیچ مشکلی مثل بقیه بازیکنان لباس آستین کوتاه پوشیده و کسی هم به او گیر نداده است.

* درخواست غیرورزشی از سوئدی ها: جلوی ایران بازی نکنید!

گویا عده ای از افراد خاص که اهداف سیاسی ویژه ای را دنبال می کنند دوست ندارند که شاگردان کارلوس کی روش جلوی زلاتان و هم تیمی هایش قرار بگیرند و به همین دلیل خواستار لغو بازی امشب شده اند.

آنطور که سایت اکسپرسن سوئد نوشته، عده ای از ضدانقلاب مقیم سوئد در نامه ای عجیب، درخواست کرده اند که به دلایل غیر ورزشی بازی امشب برگزار نشود.

 درخواستی که منطقی نیست و قطعا هواداران تیم ملی می توانند امشب شاهد بازی تیمشان مقابل سوئد باشند.
 
اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------