بازگشت مشروط درخشان؛ چرا برانکو به پرسپولیسی ها اعتماد ندارد؟



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایراان

سرمربی کروات از برخورد پیشین مدیرعامل پرسپولیس و سر کار گذاشتنش شاکی شده تا درخشان به صورت مشروط به پرسپولیس برگردد.

به گزارش  جام نیوز، بحث برکناری حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس موضوع جدیدی نیست. بعد از انتخاب محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه بود که اخبار زیادی از مذاکره وی با مربیانی همچون افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ در رسانه‌ها منتشر شد؛ مذاکراتی که به تایید این مربیان هم رسید.

 با این حال نتایج قابل قبول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تسکینی بود بر حواشی مختلف و اخبار مربوط به برکناری حمید درخشان.

البته این فضای امن برای سرمربی پرسپولیس زیاد دوام نداشت چرا که با شکست پرسپولیس برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و سپس توقف سرخپوشان برابر تیم انتهای جدولی راه آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مجددا قائم مقام باشگاه را بر آن داشت تا شمشیر تغییرات را از غلاف بیرون بکشد.
 
جلسه یک و نیم ساعته شب گذشته نژادفلاح با درخشان، در همین ارتباط بود. هر چند قائم مقام باشگاه پرسپولیس مقابل خبرنگاران انجام تغییرات را تکذیب کرد و از همه خواست که به بازی با النصر فکر کنند اما این جلسه با ماهیت برکناری کادر فنی سرخپوشان تشکیل شده بود که بنا به دلایلی برکناری سرمربی فعلی پرسپولیس منتفی شد.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: «قرار بود درخشان در جلسه روز شنبه برکنار شود که این اتفاق با گذاشتن چند شرط و قبول آن از سوی دو طرف رخ نداد.»

نژادفلاح خیلی دوست داشت قبل از بازی با النصر عربستان کار قراداد با برانکو را تمام می کرد و این مربی سرشناس روی نیمکت پرسپولیس می نشست. اصلا به همین دلیل هم بود که به سرمربی تیمش دستور داد به باشگاه برود و با او حرف بزند اما در نهایت تصمیم گرفت تا مذاکرات با درخشان را به سمت دادن فرصتی دیگر پیش ببرد.


گفته می‌شود بازی برگشت پرسپولیس با النصر که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود آخرین فرصت درخشان است. در صورتی که سرخپوشان نتوانند در این بازی به برتری برسند، مذاکرات با ایوانکوویچ نهایی خواهد شد و این مربی به زودی راهی ایران می‌شود تا روی نیمکت سرخپوشان بنشیند.

* این بار برانکو زیر بار نرفت ناز کرد
برانکو که از رفتار اولیه سرخ ها دلخور بود گفت این بار باید قراردادش به زاگرب فکس شود و بعد او در صورت توافق درباره اش نظر بدهد.

برانکو که قبل از هر چیز می خواهد مشکل مالیاتی اش حل شود تا در بدو رسیدن به تهران با مشکل بدهی مالیاتی و خروج از کشور روبرو نشود، از برخورد پیشین نژادفلاح و سر کار گذاشتنش شاکی بود پس تصمیم گرفته این بار سخت تر بگیرد.

همین سختگیری او باعث شد تا درخشان بتواند برای بازی با النصر هم روی نیمکت باشد.

گفتنی است، قرار است هزینه قرارداد برانکو با پرسپولیس را اسپانسر فعلی تیم تامین کند تا مدیران باشگاه دغدغه ای از این نظر نداشته باشند. قرارداد با برانکو یک سال و نیمه خواهد بود و وی سال آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

 * بازگشت مشروط درخشان همراه با سوشا و صادقیان!

درخشان به صورت مشروط به پرسپولیس برگشته و این را تقریبا خودش هم می داند. مردی که در ابتدای ورودش سعی می کرد خیلی با تیمش تنش ایجاد نکند، حالا هم خیلی اختیار برخوردهای قهری با بازیکنانش را ندارد.

آنها در جمع داد و فریاد می کنند و بعد چند کلمه ای در رسانه ها عذر می خواهند و بر می گردند. البته مدیریت تیم هم در این شرایط بحرانی از چنین تصمیماتی استقبال می کند.

 حالا درخشان برای برگشتن به پرسپولیس و نشستن روی نیمکت تیم در بازی با النصر عربستان احتمالا بار دیگر با داشتن بازیکنانی چون صادقیان و مکانی که از باشگاه عذر خواستند و به ترکیب بر می گردند، به مصاف تیم عربستانی می رود.

اخبار  ورزشی  -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------