عمــدا از اتریــش برنگشـت!



اخبار,اخبارورزشی,خسرو حیدری

پشت پرده‌ها و برخی مصاحبه‌ها می‌گوید کادرفنی استقلال از خسرو حیدری دلخور است!

 حیدری در اردوی تیم ملی مصدوم شد اما به ایران برنگشت همین مساله باعث شده تا قلعه‌نویی از این بازیکن ناراحت باشد! البته طی روزهای گذشته امیر با تصور اینکه کی‌روش باعث این ماجرا بوده از دست سرمربی تیم ملی دلخور بود و در صحبت‌هایش از او گلایه می‌کرد اما از قرار معلوم سرمربی استقلال متوجه شده که خود خسرو نخواسته اردوی تیم ملی را ترک کند و با وجود مصدومیت در کنار ملی‌پوشان در اتریش مانده، به همین خاطر هم دیروز استقلالی‌ها از خود خسرو ناراحت بودند. در روزهایی که فشار زیادی روی قلعه‌نویی است و تا حدود زیادی به خاطر باخت‌های اخیر از کسب عنوان قهرمانی نا امید شدند ! ماجرای ترک نکردن اردوی تیم ملی توسط خسرو باعث دلخوری آنها شده و این بار به جای کی‌روش از حیدری ناراحت هستند.


خسرو حیدری عمدا اردوی تیم ملی را ترک نکرد و همین مساله او را سه هفته از بازی‌های لیگ عقب می‌اندازد! مساله‌ای که به شدت کادرفنی و مسوولان استقلال را ناراحت کرده و در این ارتباط علی نظری جویباری اینطور می‌گوید: «در صورتی که حیدری زودتر به ایران بازمی‌گشت حداقل می‌توانست تحت نظر پزشکان تیم قرار بگیرد تا دوره درمانش از سه هفته کاهش پیدا کند.»

 

گفته می‌شود کی‌روش به خاطر لجبازی با قلعه‌نویی اجازه نداده که حیدری اردوی تیم ملی را ترک کند. این مساله صحت دارد؟ نظری در پاسخ می‌گوید: «من نمی‌توانم دروغ بگویم. واقعیت این است که شنیده‌ام حیدری خودش خواسته در اردوی تیم ملی بماند و به ایران برنگردد اما هرگز این مساله برایم قطعی و مسلم نیست. بنابراین تا قطعیت موضوع تصمیمی نمی‌گیریم. باشگاه استقلال در این باره تحقیقاتی را انجام خواهد داد. در صورتی که حیدری راسا اقدام به چنین کاری کرده باشد و در واقع کی‌روش ممانعتی برای بازگشت او نداشته، قطعا باید پاسخگوی باشگاه باشد.»


حرف‌های نظری نشان می‌دهد که استقلالی‌ها به این نتیجه رسیدند که خسرو حیدری خودش دلش نمی‌خواسته به ایران برگردد همین مساله دلخوری‌هایی را به وجود آورده است. این جریان تا حدودی شبیه ماجرای صادقی و دلخوری امیر از او است. بعید نیست که اگر سرمربی استقلال به این نتیجه برسد که ماجرای عمدی بودن کار خسرو صحت دارد با او هم مثل صادقی برخورد شدید بکند. همه چیز در مورد ماجرای مصدومیت خسرو حیدری و ترک نکردن عمدی اردوی تیم ملی توسط او دوباره تبدیل به حاشیه و جنجال جدید بشود.

در روز غیبت معنی‌دار هاشم
بازخواست دوباره مدافعان و فروزان
امیر قلعه‌نویی آنقدر از نحوه گل خوردن تیمش در بازی با فولاد ناراحت است که دیروز هم مدافعان و هم دروازه‌بانش را به دلیل اهمال و سهل‌انگاری در آن بازی بازخواست کرد. قلعه‌نویی قبل از تمرین دیروز، مدافعان و دروازه‌بانش را فراخواند و حسابی به آنها توپ و تشر زد. آنها هم که حرفی برای گفتن نداشتند فقط به طعنه‌های سرمربی‌شان گوش کردند و از صحنه دور شدند! در تمرین دیروز استقلال علاوه بر این بازخواست، غیبت هاشم بیک‌زاده هم نشان از تداوم ناراحتی این بازیکن از بدقولی‌های مداوم باشگاه می‌داد.

خبر بد برای استقلال: ابراهیمی مصدوم شد
بدترین خبر برای استقلال پس از محرز شدن مصدومیت حیدری در آستانه بازی با ذوب‌آهن این است که خبر مصدومیت دیگر مهره‌های کلیدی‌اش را بشنود. در تمرین دیروز استقلال این امید ابراهیمی بود که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست به تمرین ادامه دهد. حالا وضعیت امید استقلال در فاصله چهار روز مانده تا بازی با ذوب‌آهن بحرانی است!
 
اخبار  ورزشی  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------