آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

پشت پرده حضور رویانیان در تمرین پرسپولیس؛ تغییرات ادامه دارد



اخبار,اخباررزشی,رویانیان

پس از استعفای درخشان از نیمکت پرسپولیس تغییرات در این تیم همچنان ادامه دارد و قرار است دو مرد پرحاشیه به مدیران این باشگاه اضافه شوند.

 در حالی که محمدحسین نژادفلاح طی 2 روز گذشته در گفتگو با رسانه ها از حمایت کامل حمید درخشان خبر داده بود اما خبرها حاکی از آن است که نماینده اش را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی استانبول ترکیه کرده و به توافقاتی هم دست پیدا کرده است.

از سوی دیگر حمید درخشان هم استعفای خود را اعلام کرد تا معادله تکمیل شود! این در حالی است که شنیده می شود حضور محمد رویانیان در تمرین روز گذشته پرسپولیس نیز بی ارتباط با این اتفاقات نبوده است.

اگرچه سردار فوتبال ایران مدعی شده که برای عیددیدنی با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به درفشی فر رفته اما شنیده می شود که دلیل اصلی حضور او در محل تمرین به احکامی مربوط می شود که قرار است ظرف چند روز آینده برای او و حسین هدایتی به عنوان مدیران جدید باشگاه پرسپولیس صادر شود.

 طبق آخرین گمانه زنی ها و اخبار غیررسمی، قرار است هدایتی و رویانیان به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شده و با اعلام استعفای حمیدرضا سیاسی از داخل زندان نژادفلاح روی صندلی مدیرعاملی بنشیند.

 جلسه دیشب نژادفلاح با محمود گودرزی و امیررضا خادم و همین طور رسانه ای کردن پس گرفتن شکایت رویانیان از سیاسی، در همین راستا بوده است.

در هر حال آنچه که مشخص به نظر می رسد آن است که هم هدایتی و هم رویانیان چهره های پر سر و صدایی هستند که حسابی به آتش بازی علاقه داشته و قصد دارند در بدو ورودشان کلی سر و صدا به پا کنند.

 از سوی دیگر نژادفلاح نیز که مدیر حرف گوشی کنی است! بعید است با توصیه هایی (بخوانید دستورهایی) که از بالا صادر می شود مشکلی داشته باشد.

حال باید دید در نهایت با توجه به خبر استعفای درخشان، مذاکره بین برانکو و نماینده پرسپولیس در استانبول به کجا خواهد رسید یا ...!

 اخبار ورزشی  -  اسپورت تی وی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------